Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 72
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard Brug afgebroken van mijn LAG

    Ik heb dus een LAG Tramontane T333D nieuw gekocht bij een lokale gitaarwinkel. Ik ben er altijd heel blij mee geweest tot ik op een ochtend beneden kwam en de brug ervan af gebroken bleek te zijn. Dat is nu ondertussen een paar weken geleden, maar ik heb het nog niet over mijn hart gekregen om het hier te posten. Hiermee dus enkele foto's:







    Laatst gewijzigd door smullie; 28 juni 2012 om 12:27 Reden: meer foto's

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Ai! fluts man, mijn oprechte deeelneming... Zal toch wel te repareren zijn? Ben je er al mee naar een hersteller geweest om ernaar te laten kijken?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  3. #3

    Standaard

    Ziet er vreemd uit, maar volgens mij is het makkelijk te repareren. Ik denk in ieder geval dat je blij mag zijn dat het niet tijdens het gitaarspelen gebeurde.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    Ik heb eerst eens een mailtje gestuurd naar de winkel waar ik ze gekocht heb (nog geen tijd gehad om er fysiek te geraken). De gitaar is echt nog niet zo oud. Ik denk max 2 jaar oud of zo, dus ik hoop misschien dat het nog met garantie opgelost kan worden.

    Nu is het wel zo dat k zeker niet gepanikeerd heb hoor. Het ziet er allemaal hoedanook herstelbaar uit, maar ik vind het gewoon niet kunnen dat een gitaar al zo snel op die manier kapot gaat.
    Ik ben het eens ff gaan opzoeken en dit is mijn post in de nieuwe aanwinsten-topic.
    Maw heb ik de gitaar nog net geen jaar...

    Lijkt me toch echt wel een garantiegevalletje...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    lijkt me ook want het zal geen ding van onder de 100 euro zijn


  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    lijkt me ook want het zal geen ding van onder de 100 euro zijn

    Ik heb 440€ betaald. Je zal ze wss wel voor een beetje minder kunnen vinden ook, maar dat heb ik zeker graag betaald voor de goede raad en service van de winkel... Dit had de verkoper toen ook niet kunnen weten he...

  7. #7
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Dat lijkt wel een of andere materiaalfout of zo, dat er altijd al een scheurtje heeft gezeten of zo dat langzaam groter geworden is. Wel een schrik zeg, als je dat ineens aantreft.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    de foto's zijn van 3 juni merk ik net. Dat is de zondag waarop ik deze zo aangetroffen heb. Ik was er in elk geval behoorlijk van onder de indruk. Niet zozeer omwille van geld of zo, maar omdat het ondertussen echt al wel mijn gitaar geworden was. Ze staat altijd in mijn woonkamer klaar om tijdens de pauze van de film of als ik een kwartiertje iets in de oven heb staan of als het mooi weer is buiten of ... even wat te tokkelen.

    Productiefout zou zeker kunnen. Ik heb ze niet echt grondig geïnspecteerd bij de aankoop. Ze was nieuw, voelde goed aan en klonk fijn. Meer heb ik niet op gelet...

    Ik hoop dat ze het voor me kunnen maken en liefst gratis dan. Het was echt wel een fijn gitaartje...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Lijkt mij een slechte verlijming vanuit het fabriek, want dat boven stuk dat is losgekomen, dat verbergde toch ook die 2 vijsjes, niet?

    Dat kan perfect hersteld worden, zelfs met origineel materiaal. Mits het goed voorbereid wordt natuurlijk.



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Lijkt mij een slechte verlijming vanuit het fabriek, want dat boven stuk dat is losgekomen, dat verbergde toch ook die 2 vijsjes, niet?

    Dat kan perfect hersteld worden, zelfs met origineel materiaal. Mits het goed voorbereid wordt natuurlijk.



    s.
    Het is nog een beetje anders... Het stuk dat erafgebroken is is nooit verlijmd geweest. Waar de vijsjes zitten waren gaatjes gemaakt die achteraf terug opgevuld zijn geweest... Als je heel goed kijkt kan je het op de laatste foto zien (ik weet het, je moet wel heel goed zien, want het zijn niet de beste foto's... )

    Ik ga morgen de gitaar eens binnenbrengen bij de winkel zodat ze zelf eens kunnen kijken. Ik hoop dat ik de factuur nog terug vind...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top