Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 81

Discussie: Show and Tell

  1. #1

    Standaard Show and Tell

    Ok, let's see them!!!
    Een fotootje van je eigen rig graag, en als je wil, vertel er even wat bij!

    Yoeri begin jij?

  2. #2

    Standaard

    F*ck it. Zit ik nu op mijn werk, Ik zal even een foto maken als ik vanavond weer thuis ben. En verhaaltje erbij.

    Ik kom er nog op terug....


    Groetjes wim

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Shit ik heb geen digitale camera :-(

  4. #4
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Hier komt ie nogmaals:



    Dit is dus zoals gezegd versie 3.1 van mijn rack. Geen pre- of power-amp omdat ik deze rack gebruik met mijn Engl of Diezel.

    Vroeger gebruikte ik dus een zooi pedaaltjes maar ik was het tap-dansen beu en dus ging ik dan maar eens midi proberen. Na veel kijken en luisteren koos ik voor een GX-700 omdat die makkelijk te programmeren is, alle fx die ik wou had. Ik heb de mijne dan nog aan een spotprijs gekocht, van een Nederlander

    Mijn eerste versie was dus die GX-700 met de Gemini en de Engl Midi-interface. Die rack was dus behoorlijk leeg :-? De hele zooi werd/wordt aangestuurd door een Behringer FCB1010. De GX-700 was aangesloten via de zogenaamde 4-cable-method waardoor je dus fx voor of na gain kan zetten, werkt heel goed

    Versie 2 kwam er toen ik voor een 'site job' een Sennheiser wireless kado kreeg. Die moest dus mee in het rack en ik bouwde gelijk ook mijn Koch Loadbox in. Zo zat de rack al wat voller. Nog steeds de GX-700 als enige FX.

    Na een tijdje met die GX-700 ontdekte ik dat toch niet alle FX zo super zijn en ging ik dus op zoek naar iets anders en kwam ik dus bij de G-Major. Lekkere delays en reverbs, vette chorus dus kopen die handel. En huppaaaa versie 3.

    Versie 3 is dus vanaf de inbouw van de G-Major maar ook de toevoeging van een Midiman 1x4 midi-thru box om de zooi achterin wat overzichtelijker te maken. De GX-700 hangt nu tussen gitaar en versterker en gebruik ik voor wah, compressor en in de loop van de GX zit mijn TS die ik apart kan schakelen. De G-Major hangt in de FX-loop van de versterker. Wegens te veel sh$t met stroom-toevoer besliste ik om uit te kijken naar een Voltage Regulator en zo is dus de Furman erbij gekomen (Versie 3.1). Het rack zit nu bomvol en weegt LOODzwaar maar het werkt perfect EN het klinkt super.

    Wil ik nog iets veranderen? OH JA maar dan moet ik naar een groter rack. Wat wil ik dan veranderen? Rack wah, G-Major dr G-Force vervangen en dan nr stereo of wet/dry/wet gaan maar dat is een 5-jaren plan denk ik.

    Greetzzz,

    Yoeri
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    Klein Finland
    Berichten
    65

    Standaard



    Hier is ie dan:

    ADA MP-1 (pre-amp)
    ADA MQ-1 (EQ)
    BBE Maximizer 422A
    Zoom ding (nu nog voor delays, moet nog wat anders)
    Peavey Classic 50/50
    Peavey 212J 2 x 12 Jensen cab

    Vet knetteren op de effectsunit na dan, da's Peppie en Kokkie zooi. Furman PL8E is onderweg (90 eurotjes hé hé) Effects unit weet ik nog niet. Die Furman gaat in ieder geval niet passen, dus dat wordt weer een ander rack.

    Jur

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Ja Kokeleko, ik kom binnenkort wel een keer langs om een foto te maken van je setup. Ik denk dat ie wel een beetje op die van mij lijkt...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U96

    ADA MP-1 (pre-amp)
    ADA MQ-1 (EQ)
    BBE Maximizer 422A
    Zoom ding (nu nog voor delays, moet nog wat anders)
    Peavey Classic 50/50
    Peavey 212J 2 x 12 Jensen cab

    Jur
    Dat valt me nou echt van je tegen Jur, dat je niet eens een ADA poweramp hebt!! Een T 100 of zo :razz:

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rectifier
    Ja Kokeleko, ik kom binnenkort wel een keer langs om een foto te maken van je setup. Ik denk dat ie wel een beetje op die van mij lijkt...
    Alweer, kan wel ik loop toch op krukken :cry:

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    Klein Finland
    Berichten
    65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U96

    ADA MP-1 (pre-amp)
    ADA MQ-1 (EQ)
    BBE Maximizer 422A
    Zoom ding (nu nog voor delays, moet nog wat anders)
    Peavey Classic 50/50
    Peavey 212J 2 x 12 Jensen cab

    Jur
    Dat valt me nou echt van je tegen Jur, dat je niet eens een ADA poweramp hebt!! Een T 100 of zo :razz:
    Mmm,

    Nou ja ehh, ik wil um eerst een keer horen, ten tijde dat ik er één nodig had, was alleen de Peavey te krijgen. Jammer dat ADA geen maximizer maakte, een delay van ADA is inmiddels wel onderweg, alleen vrees ik dat dat niets wordt, want MIDI ontbreekt :cry:

    Jur

  10. #10

    Standaard

    ok, daar gaat ie:


    Dit is niet de meest recente, er hoort nog een 3HE rackje bovenop met de wireless en de Korg racktuner. Die neem ik niet altijd mee, alleen als het echt moet.
    Het rack is gebouwd door Paul Lenders, een staaltje vakmanschap van de bovenste plank. Op dit moment is hij bezig met de modificatie van de controller, er komen 6 carling Control switches bij, zodat ik 10 PC's en 6 CC's per bank heb.
    Bekabeling is GeorgeL voor de Pedaldrawer en Mogami 2524 in het rack.

    dit is de achterkant:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top