Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Nieuwe Zilla 2x12!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Sorry, beetje laat antwoord hehe.

    Als je de G12K vergelijkt met de V30, kun je zeggen dat de G12K een erg strak laag heeft (veeel strakker dan de V30), en een supersmooth hoog. Terwijl de V30 dan weer die typische grom in het midden heeft. Ze gaan echt perfect samen (naar mijn persoonlijke mening uiteraard )

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn Bekijk bericht
    Hé, da's exact de mijne! Zelfs zelfde speakersetup
    Echt? Da's toevallig! Post eens een foto!

    EDIT: laat maar, ik heb hem al gevonden samen met je nieuwe amp haha. Te gek man. Ik hoop dat ie je net zo bevalt als ik die van mij.
    Laatst gewijzigd door Philippe; 6 juli 2012 om 19:52

  3. #13

    Standaard

    Bevallen doet ie zeker. 't Is alleen een hele aanpassen tov mijn Orange. Ik moet dus nog wat zoeken naar geluid.
    Klopt was je zegt over de G12 trouwens. Wat komt daar een vet geluid uit!

  4. #14

    Standaard

    Is een 2x12 compleet overkill voor op een slaapkamer, ook als je er maar een 1 à 2 watt amp aan hangt?
    Ik wil namelijk van men Vox Valvetronix vt30 (1x10", closed back) af en zoek naar een beter alternatief.
    Het lijkt me leuk om een verzameling micro amps (heads) aan te leggen voor wat te experimenteren..

  5. #15

    Standaard

    Wat is het gewicht van die zilla?
    Ikzelf heb een mesa 2x12 cab maar die weegt al behoorlijk wat.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2003
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    1.609

    Standaard

    Heb de Zilla inmiddels verkocht omdat ik overgegaan ben op twee 1x12's. Wel kan ik me herinneren dat die voor zijn formaat erg licht was. Heb nooit echt problemen gehad om hem wekelijks 2 trappen op en af te sjouwen. Ik durf misschien wel te zeggen dat mijn 1x12 met EV12L nog zwaarder is. Nu is die EV onderhand wel de zwaarste speaker die er is maar dan nog..

    EDIT: Ik realiseer me net dat die foto nog geen 2 jaar oud is, maar dat ik ondertussen een volledig andere opstelling heb. *Zucht* waarom kunnen gitaristen niet gewoon tevreden zijn met hun spullen...
    Laatst gewijzigd door Philippe; 17 februari 2014 om 17:42

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top