Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin5150 Bekijk bericht
    Ja joh instrument van 5 ruggen prop er maar een stukkie lood in haha, nee ik ga voor optie 2
    jeetje, vijfDUIZEND euro?? dan zou ik er never nooit niet zelf aan gaan klooien

  2. #12

    Standaard

    Nee joh, Robin maakt een grapje.
    (Of hij weet niet dat een rug 1000,- is... )

    Een Tokai Tbird kost 499,-

  3. #13

    Standaard

    ik maakte (ook) een grapje, ik denk dat ie zich vergistte en 5 meier bedoelde ....hem kostte 't ding immers 450 met korting

  4. #14

    Standaard

    Hi
    Helemaal eens met Basvarken, niet voor het eerst overigens. Stroeve band en opgelost.

    Oplossing, voordat je ernstig gaat kloten aan een overigens prima instrument:
    Bij een stoffeerder (evt. op de markt) of bij Blokker een stuk rubber halen dat voorkomt dat kussens op je bank gaan schuiven of dat je zonnebril van links naar rechts over je dashboard schiet.

    Bruin, wit of zwart. Heel zacht rubber met gaatjes.

    Je knipt een stukje af ter grootte van de band dat op je schouder rust. En: Grip.

    Kosten? Heeeeeeel weinig.

    Wil je experimenteren ermee?
    Stuur PM; dan stuur ik je een adres waar je een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop heen stuurt. Mijn adres dus. Doe ik een stukkie van dat spul in. Wedden dat je daarna met een brede grijns op je Thunderbird speelt?

    Ook handig als je iets op je versterker wilt zetten/als je kampeert en ..... afijn verzin maar wat.

    Enjoy!
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Bij Blokker koop je anderhalve meter van dat spul voor een euro.

  6. #16

    Standaard

    Ik kom een hoop info tegen wanneer je "neckdive en thunderbird" googled (sterker nog: typ alleen "neckdive" in en google suggereert "thunderbird" erbij). Deze moet makkelijk na te maken zijn:

    http://www.neckheavy.com/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top