Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 96
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.022

  2. #32

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard



    Heel die lijn is gewoon ziek, vooral omdat het maar met alleen de wijsvinger van de rechterhand is ingespeeld...
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  4. #34

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.809

    Standaard

    Mijn favoriet. Luisteren op goede speakers graag!


  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht

    Heel die lijn is gewoon ziek, vooral omdat het maar met alleen de wijsvinger van de rechterhand is ingespeeld...
    Hi Mr. Fingers
    Geniaal is wel het allerminste dat je er van zeggen kunt. Op het gevaar af dat je me nooit meer aankijkt: Persoonlijk vind ik het geluid vreselijk lelijk. Ja, sorry, kan er niks aan doen.
    Alle vonkjes zijn eruit. Zouden ze zo slecht hebben betaald dat hij zich geen nieuwe snaren van tijd tot tijd kon veroorloven?

    Hoe dan ook. Gave bassriffs? Deze moet wel haast tot de beste behoren. Misschien vind ik die van Tears of a clown mooier nog, maar wie zal er klagen als je deze gast als backing hebt?
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #37

    Standaard

    Muse - Hysteria misschien wat? :-)

    http://youtu.be/3dm_5qWWDV8

    Daarnaast hebben Jamiroquai en Me'shell Mdegeocello ook wel aardig wat leuke bassrifs geloof ik.

  8. #38

    Standaard

    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi Mr. Fingers
    Persoonlijk vind ik het geluid vreselijk lelijk. Ja, sorry, kan er niks aan doen.
    Alle vonkjes zijn eruit. Zouden ze zo slecht hebben betaald dat hij zich geen nieuwe snaren van tijd tot tijd kon veroorloven?
    Inderdaad verschrikkelijk overstuurd (hebben wel meer van z'n opnames). Die oude snaren, dat was z'n trademark. DIKKE, oude flatwound snaren, een erg hoge actie (zou beter klinken), en dan nog eens een stuk schuim onder de brugkap voor iedere hint van sustain weg te nemen. Ik heb zelf ook eens getracht zo iets te spelen, en het is erg uitdagend (zijn licks, hooks & riffs zijn van een ongezien niveau, en zijn timing is erg vreemd te noemen (nooit echt OP de tel, altijd er net achter. Pauzes waar je ze niet zou verwachten, en dan snel een chromatisch opstapje naar de volgende noot in een kwartmaat gepropt).

    http://soundcloud.com/grantham/sorry-is-a-sorry-word
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht


    Heel die lijn is gewoon ziek, vooral omdat het maar met alleen de wijsvinger van de rechterhand is ingespeeld...

    love it, ook de klank
    volgens mij was / en is het oversturen van de bas een veel gebruikte truuk in soul en roots muziek

    ideaal filmke om mijn bas skills wat up te crancken

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top