Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: Snaren slijtage

  1. #21

    Standaard

    Ik blijf het vreemd vinden..vlgs mij is het gewoon een slecht setje geweest. Snaren en zeker de winding van een snaar mogen nooit op zo'n korte termijn breken..alhoewel.. nu ik dit hier verkondig besef ik ineens dat er gitaristen in het prof circuit zijn die de snaren na elk optreden vervangen..maar dat heeft vlgs mij niks te maken met het risico van breken.
    Mijn nano's liggen nu er al ruim 4 mnd op en ik oefen toch gemiddeld zo'n 10 uur p/wk. Wat ik al eerder zei, ook ik heb zo'n slecht setje gehad maar ben tot nu toe tevreden over de nano's.
    Ik heb specifiek nano genomen om de dunnere coating wat i.m.o. een wat sprankeler geluid geeft als de poly, welke een dikkere coating hebben.
    Maar goed na het weekend horen we meer?..

  2. #22

    Standaard

    nou dit weekend ga ik een herexamen training doen, woensdag een herexamen...
    dus het zal niet dit weekend worden, gitaar spelen is wel leuk, maar een diploma nog leuker (kan je later meer gitaren kopen)

  3. #23

    Standaard

    Groot gelijk....prioriteiten stellen prachtig en veel succes met je herexamen..

  4. #24

    Standaard

    gister mijn examen gehad, ging wel lekker
    Ik had Elixir eerder al een mailtje gestuurd, hoe dit zou kunnen komen. zeker omdat de D'addario er geen last van hadden.
    hier over kreeg ik gister ook een mailtje, of ik de snaren naar Duitsland wilde sturen voor onderzoek, want dit zou zeer ongewoon zijn.
    Als excuus voor de ervaring met hun product, krijg ik een nieuw setje en moest ik terug mailen wat mijn ervaring dan was.
    Dus vandaag mijn snaren op de bus gedaan. en nu wachten op het andere setje.

    nou doelde ik niet op gratis snaren, maar of dit vaker voorkomt met bepaalde gitaren. Ik speel iet op een super deluxe Taylor ofzo
    Elixir bedankte mij voor mijn vraag en zei dat dit niet het geval was, ze reageerde snel op mijn mail en tot nu toe ben ik goed geholpen.

    Nu dus wachten op mijn setje snaren, als ik ze heb zal ik hier ook zetten wat mijn ervaring dan is.

  5. #25

    Standaard

    Vandaag mijn nieuwe set elixir binnen, met een leuke elixir plectrum houder en plectrum
    gelijk mijn gitaar voorzien van snaren, tot nu toe gaat het goed. ben ze nog aan het inspelen en telkens aan het stemmen.
    ze voelen wel anders dan de zet die ik eerst had, nog soepeler...

    Ik krijg steeds meer het gevoel dat het een maandag morgen setje was

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top