Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 70
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Mijn Ibanez Roadster II met Bill Lawrence Gibson pickups..
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Locatie
    tussen de achterhoek en tukkerland
    Berichten
    568

    Standaard

    Ik kan niet kiezen tussen mijn gibson lp en mijn ibanez sz 4020 prestige...

  3. #23

    Standaard

    Van de 16 zijn er twee naar welke ik steeds blijf teruggaan.

    1. Gibson Grabber G1 uit '78
    2. Gibson RD standard uit '77

  4. #24

    Standaard

    Ik heb mijn Gretsch electromatic G5125 nu al een jaar of 6, en nog elke keer heb ik een WOW-gevoel als ik hem uit de hoes doe.
    Die gitaar is me echt op het lijf geschreven, een Pro-Line komt er voorlopig nog niet.
    Mijn band op Myspace

    If this is your reality, what must your nightmares look like

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard



    mijn Fender "Black Beauty". Er zal ooit nog wel eens iets anders erbij komen waar ik me echt goed bij voel, maar tot nu toe is dit de enige gitaar waar ik echt graag op speel.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Horssen
    Berichten
    956

    Standaard



    De zwarte ESP Viper Standard 2004 (customized) is toch na 8jr nog steeds mijn lieveling. Elke keer als ik die pak dan ist toch weer van "wat speelt deze toch heerlijk". Ik heb er meerdere andere gitaren naast gehad, waarvan de meeste in een prijsklasse lager (dus eigenlijk ook geen eerlijk vergelijk natuurlijk), maar ook de rode ESP Viper Custom 1997 haalt t gewoon niet bij de Standard. Beiden gaan nooit weg, de 1 om bespeeld te worden de ander is toch een klein beetje een collecters-item.
    Te Koop:
    EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
    Audiotechnica ATW 1451 wireless
    1000 Miles Ahead RIP

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Grappig, dat er mensen zijn die dergelijk affectie voor meerdere gitaren hebben. Dat heb ik ook een tijdje gehad, maar dat vond ik heel erg vervelend. Steeds niet kunnen kiezen op welke gitaar je speelt (Indie en Jaguar zijn ook nog eens redelijk uitwisselbaar), en je haast schuldig voelen dat je niet op de ander speelt.

    Anyway, uiteindelijk is er voor mij maar één. Of ik het nou wil of niet, dat is eigenlijk mijn maatje. De enige die ik "m'n gitaar" noem als ware het mijn enige gitaar. Ze is nu 4,5 jaar in mijn bezit, en hoewel ik zeker weleens vreemdga, haar een paar dagen niet aanraak, haar niet meeneem op vakantie en ik zelfs weleens een optreden zonder haar heb gedaan, heb ik meestal niet eens door hoe dierbaar ze mij is. Na afgelopen zondag had ik dat wel weer, heb toen een luttele tien Gibsons vastgehad, paar Godins, PRS'en, Epi's en Dano's. Drie gitaren voelden nog wel goed aan - een PRS SE Santana, een Epi Sheraton (ik loop daar al op te geilen sinds een online vriendin van me er een heeft), en de Japanse Fender 62 Tele. Die laatste vooral omdat ze heel erg in de buurt kwam van mijn Jaguar. Maar de Jaguar, tsjah.

    Ik weet niet of dat altijd zo blijft hoor. We zien wel. Natuurlijk loop ik ook niet constant zo te zwijmelen. Maar dat hoort geloof ik bij liefde, dat je het grootste deel van de tijd niet doorhebt hoezeer je ergens van houdt.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    je custom dubbelneck
    Daar heb ik er twee van, ik kan niet kiezen welke er beter is.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Een strat

    edit: nee da's niet waar, tele's zijn ook leuk. Dus: een Fender
    Laatst gewijzigd door iWishmaster; 8 juni 2012 om 13:07

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    De bekende onbewoond eiland vraag. Met 1 gitaar kan ik het niet allemaal doen, met deze 2 wel:



    Samengestelde Strat met Allparts neck, Gotoh tuners, Wilkinson Vintage trem, Jap pickups neck/mid, zelf geplaatste GFS Lil Killer bridge. 5 way switch vervangen door Fender (CRL USA). Werkpeerd.



    Richwood RE-400 ES335 kloon. Uitgebreid aan geprutst: Seymour Duncans, Graphtec topkam, fretjes gevlakt, Gotohs. Nog te doen: 3 standenschakelaar vervangen Speelt superlicht en klinkt verbazend goed nu voor blues, jazz enz.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top