Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: v amp pro?

  1. #1

    Standaard v amp pro?

    hallo allemaal,wil graag advies,graag wil ik opnemen via de computer,en dat een beetje betaalbaar houden,het advies was om eens naar de vamp pro te kijken via youtube,dat klinkt aardig voor die prijs,maar heeft er iemand ervaring mee of is er iemand die zegt van dit merk is ook goed in die prijsklasse of zelfs beter,om de muziek te maken heb ik magix music maker ,is dit leuk om mee te beginnen?graag info hier over

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik heb hem een tijdje gehad, was best te doen, zitten een hoop dikke geluiden in.

  3. #3
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Is best een leuk ding, hij is niet zo duur en klinkt redelijk omdat hij een kloon is van de eerste line6 pod 2.0 modellen.
    Vriendelijke groet,

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    153

    Standaard

    Ik zou de bas versie nemen, klinkt iets overtuigender en heeft meer mogelijkheden.

    René

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    nu je het zegt, ja, ik had de bass versie

  6. #6

    Standaard

    hoe bedoel je dat vettere sound of zo

  7. #7

    Standaard

    misschien een gekke vraag en een gp8?

  8. #8

    Standaard

    Bedoel je een GP8 of een GT8?

    GP8:


    GT8:


    De Roland GP8 is al meer dan 20 jaar oud. Klonk niet slecht, maar veel ruis en naar huidige maatstaven nogal beperkt.

    De Roland GT8 is een moderne modeler en dus beter te vergelijken met de V-amp pro. Erg veelzijdig, klinkt goed en veel mogelijkheden. Misschien zelfs te veel?

    De GT8 en de V-Amp Pro hebben allebei een digitale out. Handig als je een digitale input op je compu hebt, dan heb je geen aparte geluidskaart meer nodig. De GP8 heeft dat niet.
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

    "Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juni 2011
    Locatie
    haarlem
    Berichten
    2.586

    Standaard

    Ik heb nog een gewone V Amp 2 staan die best lekker klinkt, vooral met hi-gain simulaties. Ik heb ooit gekeken voor de pro maar behalve dat ie in een rack past en wat uitgangen is er volgens mij weinig verschil met de gewone versie. De handleiding is ook hetzelfde dus als het om de centen draait... ik heb er toen € 35 voor betaald op Marktplaats. Dit was ie dik waard want er zit ook een dubbele footswitch bij die op de meeste versterkers ook werkt.

  10. #10

    Standaard

    thnx voor deze info het is een roland gp8

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top