Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 180

Discussie: Opgelicht!

  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Netjes is het niet, maar gezien het aantal rukkers wat van alles belooft en waar je nooit meer iets van hoort snap ik het wel.
    Maar dan zou het wel netjes zijn als hij zegt weg=weg.
    Dan moet je niet zeggen dat je 'm vasthoudt tot maandagavond. Of op z'n minst een mailtje er aan waagt om te zeggen: nu reageren, anders gaat hij naar een ander.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Precies omdat voor een hoop mensen mailen "anoniem" voelt, een halve afspraak ofzo...

    Verder is het gewoon een lul

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Opknopen.
    tsja.. je mag erop terugkomen, prima toch? als je wil dat ie m vasthoudt dan moet je duidelijk vragen: hou m tot maandag voor me vast. aan de hand van DIE mailwisseling is het raar om hem nu de schuld te gaan geven.

  4. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ah oké. Dat heb ik nog nooit gedaan. Altijd wel via gm en mp, want als je verkoop via het forum doet krijg je commentaar van de moderators en terecht.
    Waarschijnlijk al in het verleden besproken maar waarom doet gitaarnet hier niet aan mij zoals TGP en andere fora? Teveel gezeur/drama?
    it's better to burn out than to fade away

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soup Bekijk bericht
    Waarschijnlijk al in het verleden besproken maar waarom doet gitaarnet hier niet aan mij zoals TGP en andere fora? Teveel gezeur/drama?
    Omdat TGP af en toe iets te sterk een 'Scherzer's wil is de wet' sausje heeft? Wat soms resulteert in groepen hielenlikkers, stillen (conflict-mijdenden) en dwarsliggers.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  6. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Omdat TGP af en toe iets te sterk een 'Scherzer's wil is de wet' sausje heeft? Wat soms resulteert in groepen hielenlikkers, stillen (conflict-mijdenden) en dwarsliggers.
    Heeft toch niks met het verkopen van gitaren te maken, daarom zei ik ook andere fora.
    it's better to burn out than to fade away

  7. #77

    Standaard

    Ik zet inderdaad mijn telefoonnummer niet online. Ook vanuit het perspectief van privacy en tegenwoordig moet je zelfs oppassen dat anderen niet aan de haal gaan met je gegevens. Misschien overvoorzichtig, maar het zou je maar overkomen.

    Het ligt ook een beetje aan je aard. Ik heb geen vlotte babbel, dus ik denk liever eerst na over wat ik moet vragen/beantwoorden.

    Ik herken de frustratie van HaroldA ook, al is het begrijpelijk. Meerdere malen heb ik iets gereserveerd en een afspraak gemaakt en dan wordt er gewoon niet meer gereageerd. Ondertussen heb je twee anderen verteld dat iemand anders eerder was. Sindsdien heb ik zoiets van 'je hebt één/twee dagen om te reageren', anders verkoop ik 'm wel aan een ander. Ik kies dan liever voor mijn eigen portemonnee dan voor iemand die ik toch niet ken, al vind ik het wel vervelend dat het asociale gedrag van anderen mij ook in zo'n positie duwt.

    Conclusie van deze hele discussie lijkt me dat Marktplaats wel een kwaliteitsimpuls kan gebruiken.

  8. #78
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soup Bekijk bericht
    Heeft toch niks met het verkopen van gitaren te maken, daarom zei ik ook andere fora.
    Jawel, je mag daar niet eens iets passief in je sig zetten, of je moet betalend lid worden.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  9. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Jawel, je mag daar niet eens iets passief in je sig zetten, of je moet betalend lid worden.
    TGP was maar een voorbeeld, één van de velen. Er zullen vast zat fora zijn die wel een "for sale/trade-sectie" hebben waar je niet voor moet betalen.
    it's better to burn out than to fade away

  10. #80
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Opknopen.
    Tsja ... "weg = weg" was inderdaad netter geweest.

    Markplaats trekt sowieso veel rare snuiters aan. Daarom wissel ik ook, zoals velen hier, pas later m'n tel nr uit. Mijn 2 "favorieten"
    - het type die vragen blijven stellen, meer foto's willen, vragen, vragen, steeds gedetailleerder, of onrelevanter. En ineens wordt het stil, maar er komt nooit een deal.
    - Bieden, zonder koopintentie. Ga dan iemand anders vervelen. Laatst nog: had een bas te koop, scherp geprijsd en al snel ontstond er een bidding-war richting de vraagprijs. Dus:
    - Hallo X, je bod is akkoord. Kom je de bas ophalen, of moet ik hem opsturen? Vriendelijke groet, etc
    - Hallo ...., voordat ik een toezegging doe, mag ik vragen uit welk jaar hij is en wat toen de nieuw prijs was?
    Groeten, X
    (1. Uit ervaring weet ik dat de kans dat het een deal wordt gezakt is van 99% naar 0,99% of zo ...
    2. Hoezo "voordat ik een toezegging doe". Welke functie heeft een bod dan???
    3. Waarschijnlijk zonde van mijn tijd om hier nog energie in te steken, maar ik hou graag het fatsoen aan mezelf, dus)
    - Hoi X,
    Ik heb de bas zelf 2e hands gekocht, dus exact bouwjaar en nieuwprijs weet ik niet. Wel weet ik het volgende over de productie periode <info> en verder <nog meer info> (linkjes erbij naar info, huidige nieuwprijs, user reviews etc)
    Vriendelijke groet, etc
    - ik kijk nog even verder, ben er nog niet uit wat ik precies nodig ga hebben en twijfel nog.
    Gr. X

    Pfft ... ga je moeder vervelen, joch. Bas op Basgitaarforum gezet, vrijwel meteen een gerichte reactie. Komt de volgende dag. Tikt de vraagprijs af zonder gezeur. En krijg later nog een mail dat hij helemaal blij is met de bas. Iedereen blij.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top