Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 18 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 180

Discussie: Opgelicht!

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    +1

    Om een track & trace nummer moeten vragen? ...

    Ik verzend als het even kan dezelfde dag waarop het bedrag is bijgeschreven het pakketje en stuur dan ook meteen een bedankmailtje waarin staat dat het pakket op de post is, ik vermeld het t&t nummer er in, vraag vaak nog even of ze een bevestiging willen sturen of ze het in goede orde ontvangen hebben en wens ze er veel plezier mee.

    Lijkt me niet meer dan normaal.
    that's the way to do it Plant, doe ook jarenlang precies dezelfde, het werkt het beste voor beide partijen....

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Makkelijk is bij twijfel geen zaken te doen met hotmail of gmail adressen. Bijvoorbeeld via werk mail.

    Ik had een keer een optie op een ding van marktplaats, toen stelde ik voor dat hij mij via zijn werk mail contacte. We hebben dat ook gedaan, zijn mail adres was **** @ politie. NL

    :-)
    Nou dan wordt de spoeling steeds dunner, want steeds meer mensen gebruiken hotmail en gmail, zo-ook ik en ik adverteer niet om mensen te naaien.
    Ik snap je stelling wel, maar ik vind dat je hier toch wel een beetje te kort door de bocht gaat.
    In mijn advertenties staat altijd mijn vaste telefoonnummer, vind ik makkelijker, want ik heb liever dat mensen mij bellen met vragen dan er tien stellen over de mail.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Backcorner
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Tuurlijk, overdag naar bedrijf bellen en vragen naar de naam van de verkoper.
    Ja, dat mag ik allemaal niet volgens de bedrijfsregels. Zowel het e-mail adres gebruiken als overdag privégesprekken voeren moet tot het minimum worden beperkt. Je eigen e-mail adres levert ook nog wel eens spam en virussen op. Nee, dank je. Vast telefoonnummer heb ik overigens ook niet.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Je mag ook helemaal niet discrimineren op basis van een e-mailadres.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798

    Standaard

    inderdaad, ikzelf doe alles via mijn gmail-adres, en ik heb nog nooit iemand opgelicht en ik ben zelf ook nog nooit opgelicht geweest (sommige mensen hebben gewoonweg geen (e-mailadres van het) werk) Ikzelf communiceer dan weer liever via mail dan via telefoon, handig voor extra foto's etc.
    no life without music

  6. #46

    Standaard

    Plus per mail kun je rustig de tijd nemen. Telefonisch overvalt zo'n gesprek me wel eens, vooral als ik nog ergens over twijfel. Vind het persoonlijk (daarom) ook niet zo heel fijn als ik onverwachts gebeld wordt.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Ik heb één keer die fout gemaakt mijn telefoonnr erbij te zetten. Kreeg de meest vreemde, onverstaandbare gasten aan de lijn die al ophingen voor ik was uitgesproken. Doe ik nooit meer.
    -

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
    Ik heb één keer die fout gemaakt mijn telefoonnr erbij te zetten. Kreeg de meest vreemde, onverstaandbare gasten aan de lijn die al ophingen voor ik was uitgesproken. Doe ik nooit meer.
    Of kleine kinderen ... heel leuk, maar niet echt nuttig.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powderfinger Bekijk bericht
    Plus per mail kun je rustig de tijd nemen. Telefonisch overvalt zo'n gesprek me wel eens, vooral als ik nog ergens over twijfel. Vind het persoonlijk (daarom) ook niet zo heel fijn als ik onverwachts gebeld wordt.
    Overvallen is een groot woord, maar het zijn vaak ongemakkelijke gesprekken. Zo had ik laatst iemand voor mijn Luke 3 (die inmiddels verkocht is voor de juiste prijs) die een voorstel van mij accepteerde en vervolgens in het zelfde gesprek de zaak afblies omdat de gitaar op 010 afgesteld was en hij ineens reuma bleek te hebben. En het gesprek liep gewoon stroef. Lachwekkend, zeker als je bedenkt dat die gozer al een luke 2 en 3 in huis had van ieder meer dan 2K en dan roepen dat je reuma hebt en eigenlijk 009 speelt. Echt hilarisch welke types te dure gitaren in huis hebben die ze nauwelijks bespelen.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
    Ik heb één keer die fout gemaakt mijn telefoonnr erbij te zetten. Kreeg de meest vreemde, onverstaandbare gasten aan de lijn die al ophingen voor ik was uitgesproken. Doe ik nooit meer.
    Haha, zo kreeg ik een keer een man aan de telefoon die erg boos op mij was omdat ik geen foto van de versterker bij de advertentie had gezet. Toen ik zei dat ik best wat foto's voor de man wilde maken werd hij nog bozer en vertelde hij me dat hij helemaal geen interesse had.
    Zelden zo gelachen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top