Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 18 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 180

Discussie: Opgelicht!

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.230
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    ... Arjan bedoelt het onschuldig, daar pakt Peter het verkeerde element uit en van die reactie pakt Geert dan weer het verkeerde element uit...

    Ik heb sterk het gevoel dat, die lijn doorzettend, ik het nu moet opnemen voor den Cafébezoeker ...
    Nee hoor ik kan prima voor mezelf opkomen.






  2. #22

    Standaard

    Is dit niet het moment dat er iemand in het café: "ZE ZOUDEN ZE GEWOON ALLEMAAL TEGEN DE MUUR MOTTEN ZETTEN!!" hoort te roepen?

    Zo ja, bij deze.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Uit het ergernis-topic:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik denk dat ik voor het eerst opgelicht ben op Marktplaats. €56,75 voor een effect betaald, en krijg nu al 4 dagen geen reactie meer ...

    De verkoper is "4 jaar actief op Marktplaats". Ik had de afbeeldingen van z'n advertentie natuurlijk eerst door Google Images gehaald om te zien of ze ergens anders vandaan kwamen: niets. Maar ik zie nu dat de afbeeldingen van z'n andere effect-advertenties wel van andere sites komen.

    Ik gok dat ik al meer dan 100 transacties via Marktplaats heb gedaan, dit is de eerste waar ik een slecht gevoel bij heb.

    Via een andere advertentie (en een ander emailadres/marktplaats-account) heb ik wel weer contact met de verkoper waar ik meer informatie wil krijgen, zoals een telefoonnummer of adres ... ik ben bang dat als ik te veel ga vragen hij me daar ook weer dood gaat zwijgen, dus doe voorzichtig aan.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Via een andere advertentie (en een ander emailadres/marktplaats-account) heb ik wel weer contact met de verkoper waar ik meer informatie wil krijgen, zoals een telefoonnummer of adres ... ik ben bang dat als ik te veel ga vragen hij me daar ook weer dood gaat zwijgen, dus doe voorzichtig aan.
    ... en ineens krijg ik een mailtje dat hij op de post zit! ... maar dit is wel zorgelijk: op de andere advertentie kreeg ik deze reactie toen ik vroeg of de foto's echt waren: "Ja de foto is van het effect zelf hij is echt nieuw". Dat is wel een leugen, want de foto's komen gewoon van het Internet.

    Het kan nog steeds zijn dat ik een baksteen ga ontvangen, dus ik blijf er een wrang gevoel bij houden tot hij daadwerkelijk binnen is. Ik ga iig voorzichtiger zijn bij mijn volgende aankopen.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    "Ja de foto is van het effect zelf hij is echt nieuw". Dat is wel een leugen, want de foto's komen gewoon van het Internet.
    Misschien heeft hij die foto's op Internet ook gewoon zelf geplaatst. Ik heb ook her en der nog foto's online staan van spullen die ik later op mp heb verkocht. Als iemand mijn advertentiefoto's gaat googlen en elders dezelfde foto's vind ben ik toch ook niet meteen een leugenaar?
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Misschien heeft hij die foto's op Internet ook gewoon zelf geplaatst. Ik heb ook her en der nog foto's online staan van spullen die ik later op mp heb verkocht. Als iemand mijn advertentiefoto's gaat googlen en elders dezelfde foto's vind ben ik toch ook niet meteen een leugenaar?
    Het is een mix van verschillende foto's, upgeload door verschillende gebruikers op http://en.audiofanzine.com/

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    En heb je inmiddels al iets ontvangen? Baksteen ja/nee, doorstrepen wat niet van toepassing is.
    DA - doet je goed!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarknessAwaits Bekijk bericht
    En heb je inmiddels al iets ontvangen? Baksteen -ja-/(nee), doorstrepen wat niet van toepassing is.
    Er zijn een stuk of 10 mailtjes in totaal naar hem gestuurd en 1 met alleen "hij zit op de post" teruggekregen. Wat geen leugen bleek: ik heb een Small Stone v2 uit 1978 ontvangen, in goede en originele staat!

    En dat voor €50

    Dus: ja, ik ben te voorbarig geweest, en ja: daar had ik redenen voor. Ga ik iets veranderen? Ja: ik ga om meer informatie vragen voordat ik geld overmaak.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.907

    Standaard

    Koop nou voortaan gewoon iets in de buurt en rij erheen
    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juli 2004
    Locatie
    Somewhere, over the rainbow
    Berichten
    3.577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik heb een Small Stone v2 uit 1978 ontvangen, in goede en originele staat!

    En dat voor €50

    Dus: ja, ik ben te voorbarig geweest, en ja: daar had ik redenen voor. Ga ik iets veranderen? Ja: ik ga om meer informatie vragen voordat ik geld overmaak.
    Goed om te lezen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Koop nou voortaan gewoon iets in de buurt en rij erheen
    Dat is natuurlijk niet het idee van dingen via marktplaats/ebay/internet kopen. Begrijp me niet verkeerd, het is zeker geen heilig middel. Maar wel zo handig om iets te zoeken en daarbij geen rekening te hoeven houden met of het aan de andere kant van het land is... Toch wel een pluspuntje. Oplichters zijn dan weer een jammer bij-effect.
    DA - doet je goed!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top