Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 18 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 180

Discussie: Opgelicht!

  1. #11
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 april 2012
    Locatie
    Schermerhorn
    Berichten
    15

    Standaard

    thx, ik zal even kijken

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Maar hoe check je dan een IP als je alleen mail contact hebt? Lijkt mij een allerziens bruikbare tip voor de toekomst!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Maar hoe check je dan een IP als je alleen mail contact hebt? Lijkt mij een allerziens bruikbare tip voor de toekomst!
    door de bron van het bericht te bekijken in je mailprogramma.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Soms lukt dat niet dan gebruik ik dit.

    http://whatismyipaddress.com/trace-email

    Als je de details van een mail bekijkt kan je de header kopieren (daar staat ergens wel de IP, maar soms nogal onduidelijk bijvoorbeeld als je met gmail verstuurd kan ik het niet vinden). Plak je in deze site en plop IP :-)
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  5. #15
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749
    Gezocht: Ibanez DE7

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    even gekeken op de die website zijn er maar liefst 55! mensen door de zelfde persoon opgelicht als die mij heeft opgelicht. En er gebeurt niks mee terwijl bijna iedereen aangifte heeft gedaan (ik ook). En waarschijnlijk zijn er nog eens 10tallen mensen die niet hebben aangegeven dat ze door hem zijn opgelicht.

    Politie zal waarschijnlijk pas iets doen als hij echt veel geld heeft afgetroggeld. Dus ben bang dat jij je geld ook nooit weer ziet.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Leermens woont ie? Een klein dorpje, paar honderd inwoners. Ik maak me sterk dat de plaatselijke diender gelijk weet wie je bedoelt.
    Ik zal er even doorfietsen , vlakbij , je ziet wel vaker dat ze gewoon de postcode van een gehucht nemen om vertrouwen te wekken.

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ten tweede zal ik nooit reageren op ads van buitenlanders (ik weet het, het klinkt hel erg Wilders maar het is gezonde achterdocht).
    Wat een lachertje dit als het niet zo triest zou zijn. 'Nee ik ben geen xenofoob, ik heb alleen gezonde achterdocht tav buitenlanders...'

    En potenrammers zijn ook niet homofoob hoor, die hangen gewoon gezonde christelijke waarden aan...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Wat een lachertje dit als het niet zo triest zou zijn. 'Nee ik ben geen xenofoob, ik heb alleen gezonde achterdocht tav buitenlanders...'

    En potenrammers zijn ook niet homofoob hoor, die hangen gewoon gezonde christelijke waarden aan...
    Ik ben Christelijk en ik ben geen homofoob, zoals de meeste Christenen dat niet zijn, dus dat slaat eigenlijk nergens op.
    Doe dit soort beledigingen bij je vriendjes in het café, maar laat dat hier achterwege aub.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    ... Arjan bedoelt het onschuldig, daar pakt Peter het verkeerde element uit en van die reactie pakt Geert dan weer het verkeerde element uit...

    Ik heb sterk het gevoel dat, die lijn doorzettend, ik het nu moet opnemen voor den Cafébezoeker ...
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top