Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 180

Discussie: Opgelicht!

  1. #131

    Standaard

    "Vaak geven zulke types altijd een grensdorp op... "

    Da's ook omdat iets anders simpelweg technisch niet kan.
    Ik heb zelfs oo kwel eens een advertentie op 2ehands.be gezet.
    En je moet wel, de layout dwingt je.

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Locatie
    Oirschot
    Berichten
    197

    Standaard

    Enkele weken geleden een USA strat gekocht op MP. Ik hou niet van verzenden dus heb ik die gitaar opgehaald. Blijkt weinig USA te zijn. Verkoper gebeld en die wist nergens meer van. Ik vertelde hem dat ik uit de bouw kom en samen met een paar collega's bij hem en hemzelf zou komen verbouwen. Toen kreeg ik onmiddellijk mijn geld terug. Die gasten vragen erom om op deze manier behandeld te worden. Van de 100 kunnen ze dit bij 99 personen doen, bij de 100ste, ik dus, niet.

    Tip. Altijd de gitaar ophalen. Voordeel: Jij weet wie de verkoper is, hij niet wie jij bent.
    Ik heb onlangs de draad weer opgepakt en speel lekker thuis mee met backing-tracks e.d.

  3. #133
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Serienummer vragen en vervolgens opvragen bij fender dus... En check ook hoelang de verkoper al op marktplaats actief is. Kort = meestal geen zuivere koffie.
    Doe je dat voorwerk, hoef je ook niet te dreigen met geweld.

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Serienummer vragen en vervolgens opvragen bij fender dus... En check ook hoelang de verkoper al op marktplaats actief is. Kort = meestal geen zuivere koffie.
    Doe je dat voorwerk, hoef je ook niet te dreigen met geweld.
    Beide "oplossingen" zijn natuurlijk gewoon kwats. Serienummers op de neppers kloppen gewoon en als je bijvoorbeeld H*** H****ck bekijkt; die heeft al best veel jaren op zijn Marktplaats-account staan, maar verkoopt graag een "handgemaakte custom masterbuilt Gibson"* aan iedereen die maar gek genoeg is om daar veel te veel geld aan uit te geven.


    *) Goedkope Chinese massaproductie-brol, vermomd als echt.

  5. #135
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juli 2015
    Locatie
    Op een eiland (echt waar!)
    Berichten
    110

    Standaard

    Je kan ook gewoon nieuwe neckplates (al dan niet verouderd) kopen met echte serienummers (fake58.co.uk)

    Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
    Handtekening....

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Blijft de enige overgebleven oplossing over: niet meer via marktplaats of andere veiling sites kopen maar gewoon nieuw in de winkel, geen gerommel wel de hoofdprijs....

  7. #137
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram46 Bekijk bericht
    Enkele weken geleden een USA strat gekocht op MP. Ik hou niet van verzenden dus heb ik die gitaar opgehaald. Blijkt weinig USA te zijn. Verkoper gebeld en die wist nergens meer van. Ik vertelde hem dat ik uit de bouw kom en samen met een paar collega's bij hem en hemzelf zou komen verbouwen. Toen kreeg ik onmiddellijk mijn geld terug. Die gasten vragen erom om op deze manier behandeld te worden. Van de 100 kunnen ze dit bij 99 personen doen, bij de 100ste, ik dus, niet.

    Tip. Altijd de gitaar ophalen. Voordeel: Jij weet wie de verkoper is, hij niet wie jij bent.
    Zo Bram, vertel is hoe ging deze 'overdracht' dan precies in z'n werk..., na dat je 'm bedreigd had...

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.520

    Standaard

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    hi guys,
    heb een tijdje geleden adv.op GM , MP, tweedehands.nl geplaatst voor een setje BK The Mule humbuckers gezocht. In no time krijg ik een paar mails van een paar gasten die op de eerste plaats pas een paar dagen om MP aangemeld zijn, of helemaal niet ingeschreven bij 2ehands.nl staan. Na een paar ping-pong mails werd me duidelijk dat ze alleen maar op geld uit waren, dus bij deze waarschuwing voor:
    -een zekere Richard Van Bou met email bou.r@outlook.com
    - en reactie via MP ( dus email helaas niet volledig te traceren) van een Van het Huis ( woonachtig te warffum ,de pollen 53 9989 bz zegt ie dan...)
    Mocht er iemand van jullie door een van bovengenoemde heren benaderd worden, wees gewaarschuwd.
    cheers
    Alex

  10. #140
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram46 Bekijk bericht
    Enkele weken geleden een USA strat gekocht op MP. Ik hou niet van verzenden dus heb ik die gitaar opgehaald. Blijkt weinig USA te zijn. Verkoper gebeld en die wist nergens meer van. Ik vertelde hem dat ik uit de bouw kom en samen met een paar collega's bij hem en hemzelf zou komen verbouwen. Toen kreeg ik onmiddellijk mijn geld terug.
    Ja, dan ben je een hele heer als je het alleen niet af kunt.

    Hoop dat ik ooit een dreiging krijg dat er iemand met een Ford transit vol bouwvakkers wil langskomen om mij te verbouwen.
    Misschien moet ik naar het ziekenhuis, maar er gaan er minimaal 4 mee het ziekenhuis in, wat een gelul zeg.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top