Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 180

Discussie: Opgelicht!

  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik keek gisteren toevallig op .Be. Ik werd daar wel heel erg wantrouwig van. Ik kwam een aantal dingen tegen die ik herkende van Marktplaats maar dan met andere naam en plaats. Opvallend veel.
    Zou je die eens in het desbetreffende topic over twijfelachtige advertenties kunnen noemen?

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Is mij eerder nooit echt opgevallen, ondanks dat ik regelmatig op beide sites kijk.
    Moet toch maar eens beter gaan opletten.

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Locatie
    Mechelen
    Berichten
    290

    Standaard

    ja,
    schizofrenie bestaat en is een wereldwijd onderkend probleem;
    het kan zelfs zo zijn dat de verschillende persoonlijkheden niet op de hoogte zijn van de vraagprijs van de andere.
    en hier - aan ons, getuigen vanop de eerste rij - wordt weer zwart op wit bewezen dat ernstig chaotisch of katatoon gedrag wel degelijk van deze tijd is
    Maar ach, het staat iedereen vrij om zijn waar langs verschillende kanalen aan te bieden, en je verkoopnaam hoeft niet noodzakelijk je "eigennaam" te zijn.

    Opmerkzaam, Pépé !
    F.

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 december 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    355

    Standaard

    Zwaar kloten....
    Had vorige week een betaling verricht voor een Boss JS-10 en alles leek in kannen en kruiken.
    Verkoper 'leek' betrouwbaar (via marktplaats) en had zelfs eigen (?) foto's van de JS-10 doorgestuurd aan mij.
    Had zelfs zijn adres doorgestuurd, maar deze zal wel 'vals' zijn.
    Heb dus helemaal niets toegestuurd gekregen en krijg totaal geen contact meer met deze persoon.
    Heb al aangifte gedaan en ben heel erg pissig!
    Laatst gewijzigd door hega; 26 juni 2015 om 13:49

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hega Bekijk bericht
    Zwaar kloten....
    Had vorige week een betaling verricht voor een Boss JS-10 en alles leek in kannen en kruiken.
    Verkoper 'leek' betrouwbaar (via marktplaats) en had zelfs eigen (?) foto's van de JS-10 doorgestuurd aan mij.
    Zelfs zijn adres doorgestuurd, maar deze zal wel 'vals' zijn.
    Heb dus helemaal niets toegestuurd gekregen en krijg totaal geen contact meer met deze persoon.
    Ben heel erg pissig!
    kut man, en eigen foto's kan je checken via google he. Maw zoeken op image, als blijkt dat die foto's ergens ander staan dan heeft de persoon ze mischien gekopieerd.

    Of zelf ophalen of anders vragen met een foto van zijn of haar gezicht met het product en paspoort in de hand. Dan heb je nog iig iets.

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 december 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    kut man, en eigen foto's kan je checken via google he. Maw zoeken op image, als blijkt dat die foto's ergens ander staan dan heeft de persoon ze mischien gekopieerd.

    Of zelf ophalen of anders vragen met een foto van zijn of haar gezicht met het product en paspoort in de hand. Dan heb je nog iig iets.
    Heb ik al op gecontroleerd.

    Wellicht zou ik naar hem moeten toegaan, maar is een beetje uit de buurt wel

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hega Bekijk bericht
    Heb ik al op gecontroleerd.

    Wellicht zou ik naar hem moeten toegaan, maar is een beetje uit de buurt wel
    tja, dan moet je je verlies helaas nemen. Wel bekende truc van dat soort gasten, wonen altijd toevallig uit de buurt. Zon boss geval zal je wel 200 a 250 euro gekost hebben, zijn bedragen waarvoor een auto pakken wel uit kan.

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2002
    Locatie
    Boskoop
    Berichten
    1.159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Is een bekende handelaar ..hij werkt onder meerdere namen maar geen "foute jongen"

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky Bekijk bericht
    Is een bekende handelaar ..hij werkt onder meerdere namen maar geen "foute jongen"
    Lijkt me ook eerder iemand die gewoon zowel BE als NL wil bereiken. Gitaren zullen zich waarschijnlijk wel in Nederland bevinden, wat je vaak na een eerste mailtje ook al weet.

    Ik vind het ook wat dubbel, geef dan gewoon op 2dehands.be aan dat je in het buitenland (NL in dit geval) woont. Vaak geven zulke types altijd een grensdorp op...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top