Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: even voorstellen

  1. #1

    Standaard even voorstellen

    Chris van Lenteren, speel een beetje houtje touwtje gitaar voornamelijk om mijn zang te begeleiden. Ik heb een Fender acoustic F35 , daar doe ik het al vele jaren mee en nu sta ik op het punt om een Alliance aan te schaffen. Is dat een goed idee?

    Dit is de omschrijving:


    KenmerkenConditie: Zo goed als nieuw Type: Western- of Steelstringgitaar Levering: Ophalen of Verzenden Eigenschappen:Met (piezo-)elementBeschrijving Een prachtige alliance voor zeer weinig. Nieuwprijs was 2150 Euro wat al niet duur is gezien de houtsoorten en afwerking. Hij is volledig massief en handgemaakt door luthier Alliance. Bookmatched flame maple top en palisander(rosewood) achter en zijden. Mahonie nek en ribben met rosewood toets (bindings) en schaar. Schaarelement piezo (de beste) en topkam van been. Gotoh ingekapte tuners. De frets zijn nog als nieuw evenals de rest van de gitaar. Er zitten nieuwe 011 martin snaren op en is afgesteld door een gitaarbouwer. Er zit een nieuwe 9 volt batterij in de equallizer en kan uiteraard versterkt uitgeprobeerd worden. Heeft u vragen aarzel niet om een mailtje te sturen. Hij moet snel weg maar alleen bieden vanaf 400 euro aub.

    Alliance is een luthier die in de vroege jaren 90 (semi) akoestische gitaren maakte. Er is maar een kleine productie geweest omdat hij is aangesteld door een groot bedrijf in Azië. Alle gitaren zijn volledig handgemaakt uit de beste houtsoorten en alles volledig massief. Wat tegenwoordig bij nieuwe gitaren bijna niet meer voorkomt. Dit model is een zeer fijne lichtbespeelbare gitaar met een hele warme en volle klank. Hoe dan ook het is toch het beste om hem een keer vast te houden en te bespelen om te kijken of ie bij je past. Dan hoor je meteen hoe die klinkt en kun je van dichtbij bekijken hoe die is afgewerkt.
    Laatst gewijzigd door chris van Lenteren; 27 mei 2012 om 20:02

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top