Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: rackonderzoek

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    Inderdaad. Maar met de lehle heb je drie outputs die je kan kiezen. De tuner out is wel niet geisoleerd en zou je best niet gebruiken in combinatie met een andere output. Mijn clean kanaal gebruik ik dan daarvoor zodat ik de twee dirty amps apart of samen kan schakelen met de A en de B.

    Met de gcx zou ik sowiso eerst mijn signaal moeten splitsen. Daarvoor kan ik dan evengoed een lehle gebruiken in combinatie met een pedal switcher/commander.

    En de nood om die twee versterkers samen te hebben is 1) voor solo's en 2) om een verschillend geluidsniveau te hebben in bv intro's, intermezzotjes. Sinds ik enige gitarist ben zou dat een mooie oplossing zijn voor het geluidspallet van de groep. (...Man, wat een zin was dat...)
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    De lehle en de voodoolabs zijn onderweg. Voorlopig zullen de pedalen in een pedalboard tussen mijn amps staan en de commander bij mijn microfoon. Later dan uitbreiden naar racklade's
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    478

    Standaard

    Nice, ik ga deze volgen! Zelf ook wel eens wat ideetjes gehad voor een dergelijke setup..

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2008
    Locatie
    Bredene, België
    Berichten
    1.084

    Standaard

    De voodoolabs zijn ondertussen binnen gekomen. Morgen kijk ik voor foto's maar man, het is een rommeltje op mijn plank zoveel kabels..
    Nuja, de switcher doet zijn werk en dat oogt goed. Nu nog wachten op de lehle en ik kan beginnen met serieus programmeren.

    Tonegewijs is er wel een en ander veranderd. ik heb nu ipv mijn drive uit mijn amp te halen, enkele pedalen daarvoor. De Bad monkey die een mxr DIII boost met daarachter een grafische eq met een hardwire distortion erna voor mijn volume op te halen. Het zootje ruist als een malle dus zit dit in een boss ns. Voor mij teveel pedalen, dus dat zal in de toekomst nog moeten veranderen. (GAs voor Riot wordt nu wel heel groot..) En zo blijft een mens bezig. OVerige kandidaten voor het distortionplekje zijn zvex box of metal en de tc electronic dark matter/rottweiler.

    Nu, conclusie is dat de voodoolab zijn werk doet en dat eens de pedalen blijvers zijn, ze in een rack kunnen. Nu zitten ze voorlopig in een zak van Electro Harmonix.
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top