Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    792

    Standaard

    London City telecaster, zijn vebluffend goede plankjes voor een bescheiden prijs:

    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&df=1

    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=3&fs=1

    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=18&fs=1

    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=10&fs=1

    Roland Cube 20 erbij en hij heeft dan een setje waar hij een heel eindje mee voort kan.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Kijk, daar hebben we wat aan! Aangezien de Roland Cube het meeste langskomt, zal ik die voor 'm gaan opsnorren.. Handig dat er ook wat effecten opzitten, hoeft hij zich ook voorlopig niet druk te maken om pedaaltjes..

    Die London city's zien er ook wel interessant uit, zou bijna zelf zo'n thinline kopen! Hmm, gevaarlijk dit.. Nee ik doe alleen akoestisch! GAS doen we niet aan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Ik zoek een gitaar meestal zo:

    Toets als zoekterm in "Di Marzio" of "Seymour Duncan"
    Vinkje aanzetten bij "zoeken in titel en tekst"
    Dan op "zoeken" klikken.
    Kies daarna de rubriek elektrische gitaren
    Vervolgens sorteren op laagste prijs.

    En voila, je hebt een gitaar gevonden voor weinig geld (300 euro) waar goede pickups in zitten. Meestal een leuke Ibanez, LTD of Epiphone

    Dan nog een Roland Cube of Line 6 Spider vinden voor 100 euro, klaar = kees.
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2002
    Locatie
    friesland
    Berichten
    1.733

    Standaard

    @Erik van Esch :

    +1!!!


  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    792

    Standaard

    Je zou ook kunnen kijken voor de versterker naar een Vox DA5 of DA10, zijn ook hele aardige versterkertjes. Een ander alternatief zou een Fender Mustang I kunnen zijn, zijn de laatste tijd ook erg geliefd.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Zie net dat ze een heeel cheaky bod hebben uitgebracht op die Bambu, waar ze 'm nooit voor gaan krijgen.. Die had ik niet aan zien komen, maar hij verrast me wel vaker, dus echt verbazen oet het me niet.. Moet 'm dan nog wel de andere suggesties laten zien, maar er wordt dus wel actie ondernomen!
    Laatst gewijzigd door Rizz; 25 mei 2012 om 12:00
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Nu breekt mijnen klomp! Het bod is geaccepteerd, €100 lager dan de vraagprijs.. Het gaat om deze. Vraag nu: is hij dat waard? Vast wel, maar als een verkoper zoveel wil zakken, gaan bij mij m'n nekharen overeind staan..

    Nou ja ik ga mee om 'm te bekijken, zal letten op de hals, afstelling, buzz, versleten fretjes..
    Wat betreft electronica zal ik alle standjes en knoppen proberen, maar is er nog iets waar ik speciaal op moet letten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Forumlid BamBuFan1 (en anders Geert1976 of Wietse ook wel) zal je wellicht meer kunnen vertellen over die gitaar. Me dunkt dat €175 een heel redelijke prijs is.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  9. #19

    Standaard

    Moet je wel op letten dat de Roland Cube 20 meer een metal versterker is en de Roland Cube 30 opties als: Classic, Tweed, akoestisch erop heeft die de Cube 20 niet heeft

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naamvergeten Bekijk bericht
    Moet je wel op letten dat de Roland Cube 20 meer een metal versterker is en de Roland Cube 30 opties als: Classic, Tweed, akoestisch erop heeft die de Cube 20 niet heeft
    Kijk, da's nuttig! Nu staan er weinig 20's op marktplaats, iig niet in de buurt, dus ik had al een 30 geopperd.. Maar bedankt iig!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top