Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Voorstellen

  1. #1

    Standaard Voorstellen

    Beste mensen,

    Ik ben Rens een 20 jarige student en speel sinds een aantal jaar akoestische gitaar.
    Op dit moment heb ik: 1 spaanse gitaar (Juan Salvador), 2 western (VIG Poison 2010, Fender 1986), 1 12-snarig (Ibanez 1980)

    Mijn muziek interesses gaan uit naar: Country,Rock,Blues.

  2. #2

    Standaard

    hoi Rens, welkom!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rensvonhutzpot Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Ik ben Rens een 20 jarige student en speel sinds een aantal jaar akoestische gitaar.
    Op dit moment heb ik: 1 spaanse gitaar (Juan Salvador), 2 western (VIG Poison 2010, Fender 1986), 1 12-snarig (Ibanez 1980)

    Mijn muziek interesses gaan uit naar: Country,Rock,Blues.
    Hallo en welkom!

    De eerste die ik tegenkom die ook eeen VIG/VGS akoest heeft! Ook de CE toevallig? En die Fender? Een Gemini II? Tis alsof ik naar m'n eigen collectie sta te kijken.. Alleen ontbreekt bij mij de 12-snarige en heb ik een andere western in de plaats.. En mijn spaanse is een Yamaha... hmm, toch niet helemaal hetzelfde??

    Veel plezier hier!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Hallo en welkom!

    De eerste die ik tegenkom die ook eeen VIG/VGS akoest heeft! Ook de CE toevallig? En die Fender? Een Gemini II? Tis alsof ik naar m'n eigen collectie sta te kijken.. Alleen ontbreekt bij mij de 12-snarige en heb ik een andere western in de plaats.. En mijn spaanse is een Yamaha... hmm, toch niet helemaal hetzelfde??

    Veel plezier hier!!
    Nee het betreft niet de CE versie. Het is een gitaar waar ik op internet ook niet veel informatie meer over kan vinden behalve de electrische variant.

    Mijn Fender is een F-240A.

    Bijna hetzelfde

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top