Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 93 van 93
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Ik lees je artikelen met veel plezier. Vooral dit soort 'urban legends' vind ik erg interessant om te lezen. Je bent een soort van van pickup myth buster aan het worden

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Ik lees je artikelen met veel plezier. Vooral dit soort 'urban legends' vind ik erg interessant om te lezen. Je bent een soort van van pickup myth buster aan het worden
    haha thanks! ik heb nog zoveel meer in de pijpleiding. ik ga vandaag weer 2 artikelen eruit pompen. een antwoord op het preciese WAAROM een 250k anders klinkt dan een 500k in de volume en tone pots, evenals een artikel over stratwiring en een artikel over 3 humbucker les paul wirings (veeeeel tekenwerk!) en ook een artikel over de reden van chambering en wat chambering mogelijkerwijs met je tone doet. ook een artikel over custombuild guitars, en een artikel over hybrid pickups en magswapping.

    oh, en ook nog 2 artikelen 'by request'. wil ik nog even niks over verklappen

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    en volgende week komt mijn artikel over impedantie en draaddikten en 'hot' online!

    En m'n pickups zijn gisteren binnengekomen. ik zit nu in het buitenland, dus testen kan nog niet. is niet erg komt wel goed

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top