Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard Fossil Walrus Ivory waar?

    Weet iemand waar ik een zadel van Fossil Walrus Ivory kan kopen? Liefst op maat natuurlijk (voor een Taylor)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor reactie, maar guitarsaddles.com zit in de US. De US heeft sinds een paar jaar een exportbeperking voor ivoor en ook fossil ivoor.

    Ik heb me suf gezocht, maar ik kan nergens buiten de US iemand vinden die dat verkoopt. In de US zijn winkels zat, hoewel guitarsaddles.com wel de beste is.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeBe Bekijk bericht
    De US heeft sinds een paar jaar een exportbeperking voor ivoor en ook fossil ivoor.
    Een paar weken terug stond ik in Alaska in een souvenierwinkel te kijken naar uit fossie ivoor gesneden eskimofrutseltjes. Heel mooi en heel kunstig. En ik wist dat ik het NL niet in zou krijgen en wss ook nog een dikke prent mee naar huis zou mogen nemen. Fossiel kan een douanier niets mee. Een mooie verklaring van de verkopende partij ook niet. Wordt teveel fraude mee uitgehaald.

    En omdat de controle om ter plekke uit te vinden of het nou fossiel is of niet niet te doen is zijn er die exportbeperkingen. Respecteer nou gewoon de reden ervan en ga op zoek naar een legaal (en dus geen half-controleerbare maas in wetgeving) alternatief.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  5. #5

    Standaard

    >Respecteer nou gewoon de reden ervan en ga op zoek naar een legaal (en dus geen half-controleerbare maas in wetgeving) alternatief.

    Ja maar . . . ik wil helemaal niets illegaal. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dit alleen in de US gevonden wordt.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.048

    Standaard

    Ik kom wel hier en daar fossiel mammoet-ivoor tegen, iets dichter bij huis. Hier bijvoorbeeld. Is dat ook een idee? Ze vragen er natuurlijk wel de hoofdprijs voor...
    I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top