Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard Gitaarles, Basgitaarles, Audio engineering les in Schiedam

    Gitaarles
    Als je eenmaal de basis van het gitaarspelen in je vingers hebt, zijn je mogelijkheden onbeperkt en kun je niet alleen noten en akkoorden spelen, maar heb je ook een echte eigen sound.
    Ik vind het daarom belangrijk om bij het goed leren spelen van gitaar te beginnen bij het begin en niet ergens middenin, de nodige theorie zal ik je ook daarom ook meegeven.
    Ik kijk naar wat je al beheerst en wat je misschien nog niet onder de knie hebt. We kiezen liedjes uit waarmee we aan die punten kunnen werken.

    Interesse? Neem contact op voor een gratis kennismaking/proefles!

    Basgitaarles
    De elektrische basgitaar is een instrument dat een grote dynamische respons heeft. Daarom heb je techniek nodig om ervoor te zorgen dat je gelijkmatige noten kunt maken. Slordig spel kan je niet verbergen op de bas.
    We oefenen daarom aan je fingerpositioning, toonladders, de techniek van je linker- en rechterhand en er is tijd gereserveerd voor theorie.
    We richten ons op basslines en spelen ze zoals ze gespeeld willen worden.

    Interesse? Neem contact op voor een gratis kennismaking/proefles!

    Audio engineering les (opnemen, editen, mixen, masteren)
    Mijns inziens is het meest belangrijke van een mix, het vertalen van de emotionele lading van een song naar de geluidsdrager.
    De technische kant van het verhaal moet natuurlijk ook kloppen. Ik leer je alles over sequencers/software als Cubase, Protools of Nuendo. Ook kan ik je alles uitleggen over plug-ins, outboardgear en mixtafels (digitaal/analoog).
    Ik geef je alle tools en theoretische kennis die je nodig hebt om zelf aan de slag te gaan. Ook geef ik je de tips en tricks mee die ik in de jaren heb opgedaan.

    Interesse? Neem contact op voor een gratis kennismaking/proefles!

    Tarieven
    De lessen worden gegeven vanuit mijn home recording studio. Dus als je wilt kun je wat je gespeeld hebt later thuis weer beluisteren. De eerste kennismaking/proefles is gratis.

    Gitaar- en basgitaarles

    Kinderen 10 t/m 14 jaar:
    15 euro (30 min.)

    Jeugd 15 t/m 21 jaar:
    25 euro (60 min.)

    Volwassenen vanaf 22 jaar:
    30 euro (60 min.)

    Audio Engineering les

    Jeugd t/m 21 jaar:
    30 euro (60 min.)

    Volwassenen vanaf 22 jaar:
    40 euro (60 min.)

    Contact
    Bel of mail voor een eerste kennismaking!
    Plaats: Schiedam
    Telefoon: 06-29 57 18 21 ( van 10u-22u)
    E-mail: esipkar@yahoo.co.uk

    Over E&E Productions
    Ik ben Ermin Sipkar, eigenaar van E&E Productions en Bambula Records, songwriter, producer en bassist. In 2001 behaalde ik aan de SAE Rotterdam International Technology College mijn audio engineering diploma. Binnen E&E Productions werk ik aan verschillende producties, daarnaast geef ik gitaar- en basles en lessen in audio engineering.

    www.eeproductions.nl

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Gas

    vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top