Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 117
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    En dan te bedenken dat Kaj (mede?)eigenaar van de Feedback was.....

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Maar waar blijft onze TS Whopper met het antwoord op de vraag waar hij/zij dat vandaan heeft?

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Ik vrees dat er tegen Herr Thomann und seine Landesleute gewoon niet meer op te concurreren valt. Echte winkels zijn al jaren aan het verdwijnen en worden vervangen door dozenschuivers met webwinkels. (Of door één enkel megasuperultrastore die meteen de hele provincie bedient).

    Daar moet je ook helemaal niet de strijd mee aan willen gaan.
    Meer een concept als tool4tones in nijmegen (die is b.v. ook maar 2 dagen per week open, of iets in die richting)., maar dan op een iets centraler punt zodat je ook gewoon klein spul kan verkopen (snaren/stokken enz, ja dat die kan je ook via internet kopen maar bepaalde dingen moet je gewoon hebben).
    Ik ben echt niet van plan om een concurrent van die dozenschuivers te worden, meer een combinatie van gebruikt, wat klein spul en b.v. verhuur van oefenruimtes en apparatuur (en misschien zelfs wel een plek waar men kan optreden).
    die dozenschuivers moet je gewoon de markt laten bedienen en daarnaast is er best nog plek voor anderen, alleen die moeten niet het zelfde willen doen wat dat verlies je. Je moet het anders willen doen, meer van het zelfde werkt niet.
    Wat wel heel grappig is in dit topic is dat juist een dozenschuiver er mee stopt, en ik durf te stellen dat dat niet de enige zal zijn.

    Ach en het blijft al drie jaar bij er over nadenken dus de kans dat het ooit wat wordt is heel klein, het is meer een idee achter in het hoofd (maar wie weet als de gelegenheid zich voor doet).
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Lijkt me ook verstandig, als er allerlei winkels sluiten omdat er gewoonweg geen rooie cent in te verdienen valt, moet je gewoon je eigen shop openen....
    Nou allerlei.
    Hier in de omgeving zijn er wel wat gestopt, maar om heel verschillende redenen.
    Apeldoorn in het centrum (geen idee hoe het ding heet), twee oude mannen die te duur waren en een heel beperkt aanbod hadden. Zijn gewoon gestopt omdat ze de leeftijd hadden.

    Zuthpen, daar zit op huub na al niets, muzika zat er ooit maar die is toen beflikkerd door werknemer naar wat ik gehoord heb.
    Deventer, heeft nog steeds twee muziekwinkels (meibergen en reichenbach, maar waar reichebach op draait heb ik nooit geweten).

    Vriese in doetinchem stopt vanwege ziekte heb ik begrepen.
    Zwolle heeft nog steeds Big One.
    En er zijn zelfs in de afgelopen tien jaar wat zaken bij gekomen, wierden b.v.

    Dus ik ken er hier in de omgeving niet veel die failliet zijn gegaan, bovendien moesten die er allemaal van leven (muzika heeft dat jaren heel goed kunnen doen, doet nu iets met onroerendgoed in brazilie).
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Apeldoorn in het centrum (geen idee hoe het ding heet), twee oude mannen die te duur waren en een heel beperkt aanbod hadden. Zijn gewoon gestopt omdat ze de leeftijd hadden.
    Ik denk dat je Euromusic bedoeld?

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Git Aar Bekijk bericht
    Misschien ben jij wel die klant die altijd zeurt om korting. Dan begrijp ik het wel ja. Makkelijk om op gitaarnet even een zaak af te zeiken.
    Nee, dat was iemand anders, niet ik.
    Ik zeik niet af maar meld slechts mijn (helaas negatieve) ervaring.
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    Hoe kom je eigenlijk aan deze informatie? Op internet kan ik er niks over vinden.
    Hi
    Die Wet heet Wet Consumentenkoop en is als het verlengde van het Nieuw Burgerlijk Wetboek in 1992 ingevoerd. Nieuw Burgerlijk Wetboek klinkt dus nieuw maar is dus al 20 jaar oud. Daar staat het nodige in op het gebied van rechten van de consument. Een onderwerp dat de meeste ondernemers liever de rug toe keren.

    Daarin staat ook het nodige (en belangwekkende) over garantietermijnen. Je begrijpt dat een aantal winkeliers hier helemaal geen kant mee op kunnen.

    Eigenlijk treurig. Handelsrecht en contractrecht maakt bijna geen deel uit van MKB gerichte opleidingen, waardoor slecht geïnformeerde winkeliers hun klanten van hun wettelijke rechten afhouden uit angst dat zij het zelf moeten betalen. Tenzij zij heel slecht contractmanagement hebben voor hun toko, kunnen zij de garantieclaims linea recta richting E.U. producent of E.U. importeur terugleggen.

    Ik heb maling aan bepaalde clubs als IKEA en AH, maar daar doen zijn het bijzonder goed. Daar krijgt de klant waar hij wettelijk recht op heeft en daar zit een aalgladde PR gedachte achter. Iedereen hoort het zo te doen.

    Ik dub al langere tijd over een juridische hoek, maar heb een bepaald naslag/blader systeem voor ogen, dat zich niet altijd verhoudt tot de discussie instelling van een forum. Ga je er over discussiëren, dan ben je terug bij af. Dan kun je niks meer terug vinden.
    Meer in het algemeen: Ik ben van mening dat wij te weinig gebruik maken van de kwaliteit/sterke kanten die binnen dit forum voorhanden zijn.

    Hoe kom ik daaraan? Ieder zijn vak?

    Ik ben het eens met (?) en zijn stelling over die Enschedese gitaartent. Topclub! Ik rij er zo nodig rustig voor naar Enschede. Feedback Utrecht heeft mij voor de kat zijn ****** (na een telefoontje van mijn kant) naar Utrecht laten rijden. Als dit symptomatisch is voor het Feedback concern zeg ik: Afijn, je snapt het al.
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 29 april 2012 om 15:55

  8. #38

    Standaard

    Nee man, volgens mij gaat het over dat er nergens te vinden is dat Feedback Apeldoorn dicht gaat.

  9. #39
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Lezen is ook een vak hè
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Ik zou het jammer vinden. Goed, sommigen vinden dat velen vinden dat de zaak niet zulke goede service heeft, maar ach, ik heb zelf verstand van gitaren, tegen de info die wij hier onderling uitwisselen is doir brijwel geen winkel op te boksen, dus soit. Mijn meest recente aanwinst qua gitaar komt er gewoon vandaan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top