Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 117
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Moet je nagaan Bass, jij woont dat NOG verder achter de dijk.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #22

    Standaard

    Nijeveen, daar ben ik opgegroeid.
    Weggevlucht sinds een hele tijd, bevalt prima

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Hmmm, dan blijft er niet veel meer over hier in de buurt.....

  4. #24

    Standaard

    Totale leeg loop in deze omgeving, niet dat ik echt een traan laat om feedback maar er blijft niet veel over.

    Zutphen zit al niks, huub is een aardige vent en de gitaren zijn prima, maar als muziek winkel stelt het natuurlijk niet veel voor.
    In Deventer zit ook al niks, Meibergen zit ergens op het industrie terrein en echt heel vrolijk werd ik daar al niet.
    Apeldoorn heeft dus binnen kort ook niets meer.
    Big One zwolle, sinds de verhuizing niet meet geweest.

    Nu zit ik al een tijd te denken om toch een poging te wagen om een klein zaakje te openen, en dan niet eens elke dag open want het moet naast het gewone werk.
    Ik ga er toch nog maar serieus over denken.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Nu zit ik al een tijd te denken om toch een poging te wagen om een klein zaakje te openen, en dan niet eens elke dag open want het moet naast het gewone werk. Ik ga er toch nog maar serieus over denken.
    Ik vrees dat er tegen Herr Thomann und seine Landesleute gewoon niet meer op te concurreren valt. Echte winkels zijn al jaren aan het verdwijnen en worden vervangen door dozenschuivers met webwinkels. (Of door één enkel megasuperultrastore die meteen de hele provincie bedient).
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Lijkt me ook verstandig, als er allerlei winkels sluiten omdat er gewoonweg geen rooie cent in te verdienen valt, moet je gewoon je eigen shop openen....
    Can't have to many Tele's

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Je kunt ook gewoon een zaak beginnen in snaren en plectra, die koop ik meestal wel bij de lokale muziekboer😉
    Oh nee...snaren bestel ik tegenwoordig online en plectra ook trouwens. Maar ik pik nog wel trouw een plectrum mee bij de lokale muziekwinkel als ik daar eens rondneus; dat is immers traditie.
    Maar jezelf zodanig weten te differentiëren zodat je tegen Thomann, Rock Palace enz kunt opboksen? No chance...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 november 2011
    Locatie
    Backcorner
    Berichten
    846

    Standaard

    Ik zit ook al een tijdje te kijken waar ik naar toe kan, als ik wat nodig heb. Vriese in Doetinchem gaat ook dicht. Misschien naar Penterman, maar het is mij op dit moment niet helemaal duidelijk wat de huidige status is. Ik kan materiaal wel online bestellen, maar een beetje advies is soms wel handig. Uiteraard kan ik het wel op Gitaarnet vragen, maar ik heb het toch graag in handen voordat ik iets bestel/koop. Je zult het echter niet in de verkoop van nieuwe gitaren moeten zoeken.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Tsja, het is nu eenmaal zo dat heel veel mensen eerst uren bij een gitaarwinkel gaan zitten spelen, vragen stellen aan het personeel, zich dan weer ergeren aan de domme antwoorden, de demo gitaren beschadigen met de knopen en/of rits van een jas, om vervolgens de gitaar online te bestellen bij een Duitse of Engelse webwinkel.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik zou dan in dat geval naar The American Guitarstore gaan in Enschede, deskundige mensen en hele goeie service. Niet voor niets komen er ook mensen uit het westen richting Enschede om amps of gitaren te kopen. Met alle grote jongens in het westen als Max, Feedback etc.. toch een hele prestatie als kleine gitaarwinkel, als je mensen uit het westen naar Enschede krijgt die je spullen kopen.
    Ondanks concurrentie van Duitse grootketens als Musik Produktiv, Thomann toch knap wat Kaj daar neergezet heeft in meer dan 10 jaar ! Topwinkel en ik ga er al sinds de opening in 1999 heen !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top