Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 117
  1. #1

    Standaard Feedback Apeldoorn gaat dicht!

    Voor zover jullie Gitaarnetters het nog niet wisten:

    Feedback Apeldoorn gaat dicht....nog 3 á 4 weken en dan is het over en sluiten maar........

    Alles zal wel worden overgebracht naar de andere winkels en geen uitverkoop dus......

    Oppassen geblazen i.v.m. service en garantie ook al zullen de andere winkels daar wel voor zorgdragen.

    In deze barre economische tijden zullen dit soort dingen wel vaker gebeuren.
    En voor de bestaande en overblijvende winkel is dit natuurlijk wel een meevaller

  2. #2

    Standaard

    Hi
    Sorry dat ik een beetje streng uit de hoek kom misschien. Voor service en onderhoud gelden wettelijke regels. Doorgaans is het bij dit soort wat grotere clubs genoeg ze even daar op te wijzen.

    Garantie al helemaal. Die krijg je uiteindelijk van fabrikant (mits binnen de E.U.) of anders (als de fabrikant buiten de E.U. is gevestigd) van de E.U. importeur. Alleen bij een anoniem product of een product onder private label krijg je het van de winkelier. Dus van alle Albert Heijns en in dit geval van alle Feedbacks. Geen enkel probleem.

    Het is pure scare mongering daarover op voorhand somber te gaan lopen doen. Dit geeft mensen alleen maar een negatief of onzeker gevoel.
    Moest het even kwijt.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Berichten
    619
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Hoe kom je eigenlijk aan deze informatie? Op internet kan ik er niks over vinden.
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

  4. #4

    Standaard

    Eigenlijk goed moment om Apeldoorn gewoon te sluiten, wie wil dáár nou wonen?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 mei 2009
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    1.605

    Standaard

    Blij dat ik er weg ben (Apeldoorn dan, niet dat jullie denken dat ik bij de feedback gewerkt heb).
    Zal ook geen traan laten om het sluiten van deze feedback, verkopers die drukker bezig zijn met computerspelletjes en hopenloos afgestelde gitaren etc.
    Laatst gewijzigd door Rock Bottom; 28 april 2012 om 17:58
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2003
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    1.823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi
    Sorry dat ik een beetje streng uit de hoek kom misschien. Voor service en onderhoud gelden wettelijke regels. Doorgaans is het bij dit soort wat grotere clubs genoeg ze even daar op te wijzen.

    Garantie al helemaal. Die krijg je uiteindelijk van fabrikant (mits binnen de E.U.) of anders (als de fabrikant buiten de E.U. is gevestigd) van de E.U. importeur. Alleen bij een anoniem product of een product onder private label krijg je het van de winkelier. Dus van alle Albert Heijns en in dit geval van alle Feedbacks. Geen enkel probleem.

    Het is pure scare mongering daarover op voorhand somber te gaan lopen doen. Dit geeft mensen alleen maar een negatief of onzeker gevoel.
    Moest het even kwijt.
    Vriendelijke groet, Gus
    De winkelier is verplicht om de garantie af te handelen namens de consument. Ook al willen ze graag dat je direct contact opneemt met de fabrikant (scheelt ze weer), is dat hun plicht. Dus nu zul je OF aangewezen zijn op coulante andere winkeliers of op de importeur/fabrikant.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Blij dat ik er weg ben (Apeldoorn dan, niet dat jullie denken dat ik bij de feedback gewerkt heb).
    Zal ook geen traan laten om het sluiten van deze feedback, verkopers die drukker bezig zijn met computerspelletjes en hopenloos afgestelde gitaren etc.
    Ha tell me something. Was er kwartier voor sluitingstijd, "kom zo bij je". Zie ik tien minuten later die klojo buiten een colaatje drinken. Vermeed het dus al zo veel mogelijk, maar ja wel groot assortiment dus soms 'moet' je bijna wel.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    ...., verkopers die drukker bezig zijn met computerspelletjes en hopenloos afgestelde gitaren etc.
    Dan zijn ze tenminste nog met íets bezig.
    Bij Feedback in Utrecht kijken ze je bij binnenkomst al aan met een blik van "ja, wat kom jij hier doen?!" Alleen al daarom ben ik er al jaren niet meer geweest. Ik hoop dat dat ten goede veranderd is ondertussen.
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2002
    Locatie
    Schinnen
    Berichten
    2.757

    Standaard

    Bij de woorden "Feedback Apeldoorn" ga ik gelijk weer 15 terug in de tijd toen "Feedback/Servaas" in Den Haag nog de parent company van die zaak was. Dat waren mooie tijden, te gek spul stond er te koop en de winkel zelf was toen zo mooi om te zien...

    Toen Feedback/Servaas op de fles ging en vervolgens Carvin Megastore werd werd Feedback Apeldoorn door Feedback Rotterdam overgenomen en in een ander pand bij het station gevestigd. Ik ben er een keer na de overname nog geweest en dat was de moeite echt niet meer waard.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Eigenlijk goed moment om Apeldoorn gewoon te sluiten, wie wil dáár nou wonen?
    Apeldoorn... Apeldoorn... dat ligt bij de Apenheul he? ... provincie...
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #10

    Standaard

    Qua service en garantie hoef je je natuurlijk geen zorgen te maken, Feedback bestaat gewoon nog, mocht Apeldoorn sluiten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top