Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: replifex

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2004
    Locatie
    twenterand
    Berichten
    1.106

    Standaard

    Nee, blijkbaar wordt de 9V uit de adapter naar de replifex in de replifex omgezet naar dc naar de 7 polige midi aansluiting.
    De extra aansluiting voor de adapter op de replifex voor de midimate is afgeplakt met een sticker met de tekst "do not use, modified "
    Originele Rocktron modificatie?

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matto Bekijk bericht
    Nee, blijkbaar wordt de 9V uit de adapter naar de replifex in de replifex omgezet naar dc naar de 7 polige midi aansluiting.
    De extra aansluiting voor de adapter op de replifex voor de midimate is afgeplakt met een sticker met de tekst "do not use, modified "
    Originele Rocktron modificatie?
    Aha, dat verandert alles, ik vond het al raar.

    Als ik het dus nu goed begrijp sluit jij -in principe- de midikabel aan op replifex' midi in, en stuurt de replifex stroom naar de midimate zonder een extra adapter aangesloten. Het lijkt dat de replifex gewoon niet de juiste power levert, aangezien een adapter rechtstreeks op de midimate, of rechtstreeks op de buitenste pinnen wel werkt.

    Het lijkt me handig om eerst uit te vinden wat de mod inhoudt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top