Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Gitarist zoekt bassist en drummer voor jammen Utrecht

    Hi allen,

    Ik speel al jaren gitaar, niet denderend maar met heel veel plezier. Vooral het samen spelen vind ik leuk en leerzaam. Het gaat mij niet om optreden maar om samen muziek te maken.

    Nu wil ik met een bassist en drummer tweewekelijks wat jammen bij Starsound oid. Mag van blues tot punk. Zelf ben ik groot geworden met garagerock ala Claw Boys Claw maar houd ondertussen van van alles.

    Ik hoop op je reactie!

    Mzzl, Dennis
    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

  2. #2

    Standaard

    Edit:

    Het lijkt mij gaaf om een mix te vinden tussen HipHop, funk en stevig gitaarwerk. Rappers maar vooral hiphop drummers en funky bassisten laten we wat experimenteren..
    Laatst gewijzigd door DennisvandenHeuvel; 12 april 2012 om 15:41
    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

  3. #3

    Standaard

    Drummer aangesloten, nu nog op zoek naar een Bassist!

    Ben je nog geen Bootsy maar heb je wel vooral zin wat te experimenteren reageer dan ook gewoon.
    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top