Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1

    Standaard nieuwe gitaar voor singer/songwriter

    Hoi,

    Ik speel al zon 25 jaar gitaar, en eigenlijk speel ik nog steeds op mn eerste gitaar. Dat is een spaanse
    gitaar: Alhambra 3C. Deze gitaar is me zeer goed bevallen maar het is nu toch wel tijd voor een nieuwe.

    Ik zoek dus een nieuwe klassieke gitaar om (vooral) pop mee te spelen. Liefst eentje die je ook kan versterken door er een grote Jack in te pluggen. Stalen snaren zijn ook een must. Ik heb ongeveer 400-500E te besteden.

    hebben jullie tips voor me?

    alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door valentyn Bekijk bericht
    Ik zoek dus een nieuwe klassieke gitaar om (vooral) pop mee te spelen. Liefst eentje die je ook kan versterken door er een grote Jack in te pluggen. Stalen snaren zijn ook een must. Ik heb ongeveer 400-500E te besteden.
    Een klassieke gitaar heeft altijd nylon snaren, ben je niet op zoek naar een western?

  3. #3

    Standaard

    ow sorry. ben niet zo goed in die termen. Dacht dat alle gitaren met een grote houten klankkast als klassiek beschouwt werden. Maar een western dus

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door valentyn Bekijk bericht
    ow sorry. ben niet zo goed in die termen. Dacht dat alle gitaren met een grote houten klankkast als klassiek beschouwt werden. Maar een western dus
    Allereerst: welkom!

    Tis net of ik mezelf hoor praten anderhalf jaar geleden, toen ik me eindelijk 's begon te verdiepen in gitaren en toen kwam ik hier terecht.. Heel, heel veel geleerd in een jaar tijd hier...