Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: 2dehands

  1. #1

    Standaard 2dehands

    hallo ik zoek een eerste versterker en ik heb een beetje rondgekeken hier en er waren veel mensen die tweedehands aanraden, zouden jullie me kunnen zeggen of dit een beetje goede prijzen zijn?

    Te koop aan geboden Marshall JCM 900 4x12 box .
    in nieuwstaat 450.=

    A vendre, Marshall Valvestate VS100
    3 canaux, footswitch, clean reverb, disto reverb. très bon état.
    Prix : 300 euros-12.000 Bef
    (voor de mensen die geen frans kunnen:
    te koop : marshall valvestate VS 100
    3 kanalen,footswitch,clean reverb, disto reverb, heel goede staat
    prijs: 300euro/12000bef = 600gulden(denkik ))

    Marshall Valvestate 8008 Poweramp. 2x80 watt Solid State. 1 rackunit hoog. perfecte staat

    prijs: doe een bod, ik ben niet veeleisend
    euhm zou iemand me mss kunnen vertellen hoeveel dit ding waard is?

    het moet natuurlijk allemaal geen marshall zijn, maar deze waren de meest voorkomende

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Wieringerwaard
    Berichten
    232

    Standaard

    Ik neem aan dat je naar een comboversterker op zoek bent (alles in 1)?

    Volgens mij (ik weet het niet zeker) is die eerste alleen een speakerbox (dus geen versterker). Je hebt hierbij dus een aparte top nodig anders.. geen geluid

    Die tweede (vs100) is waarschijnlijk een zgn. combo versterker, dat wil zeggen voorversterker + eindversterker + speaker (hier heb je dus wel wat aan) hoewel ik het niet helemaal uit de advertentie kan opmaken (het kan zijn dat er geen speaker bij zit, het is dan alleen een top.

    Die laatste is alleen een eindversterker, dus daar heb je alleen ook niet al te veel aan (je hebt hier nog een voorversterker + speakerbox nodig).


    Aangezien je naar een "eerste versterker" op zoek bent kan ik eigenlijk alleen maar die vs100 aanraden (als het een combo is, vraag dit desnoods even naar). 300 euro is een redelijke prijs, hoewel het een beetje overkill is als je deze alleen voor thuisgebruik wilt gebruiken, maar dat weet ik dus niet want dat kan ik niet uit je post opmaken. 100w is best veel voor een slaapkamertje
    I have no signature...

  3. #3

    Standaard

    bedankt, zoals je ziet ken ik er nog niet veel van

    ja, het is eigelijk voor thuisgebruik, maar ook om (later) in een groepje te gaan spelen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2002
    Locatie
    Wieringerwaard
    Berichten
    232

    Standaard Ahaaa

    Juist ja.

    Voor thuisgebruik is een comboversterker inderdaad het handigst. Als die marshall vs100 een combo is, dan is dat geen gekke prijs. Kan je nog effe mee vooruit voorlopig.

    Anders effe verder zoeken, oefenversterkers zijn er vaak zat (2ehands) te vinden.
    I have no signature...

  5. #5

    Standaard

    ik vind 300 euro voor een vs100 combo teveel... 250 is daarentegen wel een goede prijs.

    Maar het lijkt erop dat in belgie (kom je daar vandaan?) de prijzen meestal hoger liggen. Vooral als je kijkt wat belgen voor hun synthgear vragen.
    Gear: 357 toetsen, 35 snaren
    Mijn soloproject:Returning Dream op last.fm Returning Dream Myspace
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
    ¡doʞ u,z do p1ǝɹǝʍ ǝp sı ʇǝɥ
    Te koop: H&K Attax 100 3 kanaals versterker, incl. footswitch

  6. #6

    Standaard

    ik wist het wel: in belgie doen ze stiekem nog steeds aan franken!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top