Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 114 van 114

Discussie: gitaren vernielen

  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2004
    Locatie
    Maldegem,Belgie
    Berichten
    279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vich
    Ik word er niet goed van als ik iemand een gitaar zie stukslaan. Als het nu om een oud wrak zou gaan, ok, maar als ik bijvoorbeeld Yngwie Malmsteen een echte Fender Strat stuk zie slaan, dan word ik echt pissig...

    Het maakt niet uit of je geld teveel hebt of dat het een 'act' is. Je moet gewoon respect hebben voor je eigen spullen, anders ben je het niet waard om daar op het podium te staan imho.

    Btw ik hou wel van de muziek van Yngwie
    Hehe, als je bedoelt in de G3-dvd, daar gaat hij vlug zijn fender wisselen voor een squier en slaat hij dan een squier stuk :wink:

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2003
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    3.543
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik heb Ooit Een Keer mijn BC Rich Warlock laten vallen door hem staand in een hoes te doen.
    naja staand, ik deed hem in de hoes en toen zette ik hem rechtop om de rits dicht te doen en toen viel die 10 centimeter naar beneden (binnen in de hoes).
    Krak! stuk lak eraf gesprongen.
    Maarja, was toch een kutgitaar.
    En het ws in de gitaarwinkel, hehe.
    Toen hebben die lui hem maar bijgekleurd met zwarte stift...
    Tupelo over vrouwen:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Soms zit je ervoor, dan zit je erop, dan lijk je bijna te verzuipen, en voor je het weet wordt je weer opgepakt.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 februari 2003
    Locatie
    België
    Berichten
    571

    Standaard

    nou ik moet eerlijk zeggen mijn fender strat ('81) heb ik ook es een keer laten vliegen.....zo'n kleine zes meter, achter af veel spijt van gehad en mijn gitaar weer opgepoetst. de band tussen mij en mijn gitaar is er wel beter op geworden iedere keer als ik op een andere gitaar speel heb ik toch een beetje het gevoel dat ik vreemd ga.... maar goed het is ook al 11 jaar mijn schatje [/quote]

    Das nou net het gevoel dat ik later wil hebben

  4. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandman4justice
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vich
    Ik word er niet goed van als ik iemand een gitaar zie stukslaan. Als het nu om een oud wrak zou gaan, ok, maar als ik bijvoorbeeld Yngwie Malmsteen een echte Fender Strat stuk zie slaan, dan word ik echt pissig...

    Het maakt niet uit of je geld teveel hebt of dat het een 'act' is. Je moet gewoon respect hebben voor je eigen spullen, anders ben je het niet waard om daar op het podium te staan imho.

    Btw ik hou wel van de muziek van Yngwie
    Hehe, als je bedoelt in de G3-dvd, daar gaat hij vlug zijn fender wisselen voor een squier en slaat hij dan een squier stuk :wink:
    Dat maakt het gelijk een stuk minder erg

    Ik heb nooit moedwillig iets gesloopt. (wel een strap die de geest gaf. Ben sindsdien op iets duurdere straps gaan spelen ops: )
    Alhoewel ik nog steeds zit te denken een keer een goedkoop baggerding voor een honder euro (of minder) uit een rek te trekken en die dan helemaal de vernieling in te rammen na het laatste nummer.
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top