Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: Epiphone L '00

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    vraagje Epiphone L '00

    Nou zat ik te kijken naar een akoestische gitaar met een niet al te grote klankkast en ik heb mijn oog laten vallen op een L'00 van Epiphone wat een parlor gitaar zou moeten zijn.

    Ik heb ook totaal geen verstand van akoestische gitaren en weet dus niet wat ik moet verwachten.
    Bij thomann staat hij vierde in de ranglijst van verkochte A-gitaren en ik verwacht dus eigenlijk dat er hier een paar gebruikers zijn.

    Hij kost nu €239- bij bovenstaande zaak.
    Ik zie ze nooit op MP voorbij komen, zijn ze zo goed dat niemand ze weer weg doet?

    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
    Thanks!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Locatie
    Landen
    Berichten
    663

    Standaard

    Volgens mij is de aankoop van een parlor een heel bewuste keuze voor dat type gitaar, geen aankoop die je even vlug tussendoor doet.
    Mensen die dat type gitaar willen kopen doen die dan niet snel van de hand, want ze hebben een reden om die aan te schaffen.
    Vandaar dat ze niet snel op de 2dehands markt te vinden zijn.

    Ik heb geen ervaring met de Epi L'00. Heb wel op een Washburn 125th anniversary 'Coffin' model gespeeld. Die klonk fantastisch, koste wat meer.
    Ook de LAG GLA 200PE Parlor viel in de smaak, en zat rond de prijsklasse van de Epiphone.

    Vroeg of laat staat er een parlor op mijn GAS - lijst.