Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 48
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    273

    Standaard OneSpot of andere voeding?

    Hallo iedereen,

    Momenteel heb ik een Visualsound Onespot voeding met daisy chain voor 5 pedalen. Ik heb gister een koffer gekocht waarin ik mijn pedalboard wil maken, dus nu zit ik met het dilemma van een nieuwe voeding. Ik heb geen erge brom met de voeding die ik nu heb, maar ik wil er nog meer pedalen op aansluiten. Ik zit nu dus met de keuze tussen een nieuwe Onespot of een andere voeding uit een kastje, zoals de Voodoo Power lab dingen. Ik heb er echter totaal geen verstand van, dus zou ik graag wat meningen horen van iedereen. Ik heb bijvoorbeeld de welbekende Harley Benton Powerplant gezien, maar is dat dan echt een verbetering t.o.v. de Onespot?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Ik kan je niet adviseren over de Voodoo of de Harley Benton, maar ik heb al mijn 9V pedalen altijd aan 1 OneSpot gehangen, tot wel acht stuks. De OneSpot geeft 1000mA af, genoeg voor meer dan vijf pedalen. De chorus/delay achtige pedalen verbruiken meestal rond de 100 en de boost types wat meer (De FM4 heeft 500mA nodig, maar dat gebeurt niet vaak). Je hebt de boosters in het algemeen niet allemaal tegelijk aanstaan, dus de stroomvoorziening is wel in orde met die OneSpot. Misschien is het handig even te kijken op de pedalen zelf wat ze nodig hebben of hier de reeks opnoemen, als je dat niet kunt vinden?
    You can't be a vet. You rock too much.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    De OneSpot geeft 1000mA af, genoeg voor meer dan vijf pedalen.