Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard Egnater IE4 mist footswitch

    Hi allen,

    ik ben op zoek naar de EG4 footswitch voor mijn Preamp. Heeft iemand nog een originele liggen?

    Zo nee, weten jullie welke compatible zijn? Ik heb het dus niet over de midi controller maar de gewone 4 channel switch.

    Groet, Dennis

    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

  2. #2

    Standaard

    Oei. Die heb ik nog maar een keer te koop gezien... En dat was bij een ie4.
    Zeker weten dat je liever zo'n ding wilt dan een midi pedaal?
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    5 pins aansluiting of 7 pins aansluiting?
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  4. #4

    Standaard

    Hi,

    Thanks voor je reactie.. Tja ik weet niet, misschien onderschat (of overschat) ik daar de mogelijkheden van. Het enige dat ik wil is de 4 kanalen kunnen selecteren.

    Het grote voordeel, begrijp ik, komt zodra ik een of meerdere effectenapparaten ga toevoegen?
    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

  5. #5

    Standaard

    De midi in aansluiting is 7 en midi thru is 5 pins.

    De Footswitch schakelaar is 7 pins
    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisvandenHeuvel Bekijk bericht
    Hi,

    Thanks voor je reactie.. Tja ik weet niet, misschien onderschat (of overschat) ik daar de mogelijkheden van. Het enige dat ik wil is de 4 kanalen kunnen selecteren.

    Het grote voordeel, begrijp ik, komt zodra ik een of meerdere effectenapparaten ga toevoegen?
    Er zijn goedkope 5pc midi Pedalen op de markt. Het scheelt enorm in je zoektocht.
    Het wordt idd enorm handig straks als je er een BNA or ofzo bijhangt. In 1 keer van clean met chorus naar er overdrive met delay...
    Dat maakt het leuk. Succes
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    7 pins wordt zowel voor analoog schakelen als digitaal schakelen gebruikt. Dus lees dat even na in de handleiding. Diverse Fame versterkers uit de musicstore zijn 7 pins en die voetschakelaars zijn tussen de 27 en 40 euro. Maar vaak moet je dan de aansluitingen omsolderen om e.e.a. te laten kloppen.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Even mailtje naar Bruce sturen. Hij is altijd heel behulpzaam en zal je zo de specs van de footswitch kunnen geven!

  9. #9

    Standaard

    Dank allemaal!

    In the meantime zag ik dat de versterker ook nog de mogelijkheid gaf te switchen met twee losse schakelaars met jack plug.

    Tot ik een EG4 of goede midi switch heb gevonden doe ik het even zo :-)
    Laatst gewijzigd door DennisvandenHeuvel; 17 april 2012 om 17:43
    Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley

  10. #10
    vinni
    Guest

    Standaard

    Toevallig....

    Vandeweek was ik op zoek naar mijn EG4......Nergens meer te vinden.
    Had twee TOL100's.....nu nog eentje.....de oude van Nocki.

    Sluit me dus aan bij de zoektocht.
    Heb je nog een goeie EG4 liggen....ook ik hou me aanbevolen.

    Vinni

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top