Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 42

Discussie: Garments

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ik sluit me wel aan bij TheLargerSound. Ik hoor ook wat Rush invloeden hoor.
    De site is zo goed, dat ie wat afleidt van de muziek.

    Maar klinkt dus erg goed hoor.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Ik was al Monstertux-fan, luister het album nog regelmatig.
    Dit lijkt er erg veel op, en ik kan me wel vinden in jullie connotatie-issue. Monstertux roept teveel "verkeerde" associaties op, hoewel ik daar verder geen moeite mee had.
    De muziek is het belangrijkste!

    Dat crunchy gitaartje en soms ook de drums klinken af en toe wel wat Rush-achtig idd, me like.
    Het meest doet het me aan dEUS denken.

    Mooie site ook, maar waar kan ik een CD'tje bestellen? Ik doe nl. niet aan iTunes.
    Optredens in Leeuwarden ..... moet daar maar 's naar toe dan....


  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ah, ja, ik begrijp wel wat je bedoelt, hoewel ik dat persoonlijk dan weer veel sterker heb met de nieuwe naam en met de bandfoto op jullie nieuwe website want het beeld dat jullie voor mij daarmee afgeven is iets van kijk ons eens ingetogen cool zijn als een stel overgestylede hipsters, maar ach, what's in a name and what's in appearance, het gaat mij toch om de muziek.

    Persoonlijk vond ik het helemaal geen manco dat Monstertux nergens op leek en ik hou wel van experimenteerdrift (andere "belangrijkere" mensen zullen daar ongetwijfeld anders over denken), maar ik mis het ook in Garments niet, wat mij betreft lijkt het nog steeds nergens op, haha.
    Laatst gewijzigd door Tristan; 15 april 2012 om 00:42

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.030

    Standaard

    Het is onderhand al veel geroepen maar inderdaad erg goeie muziek, zeer mooi. Goeie productie en erg gave site. Meteen goed aangepakt, hier is duidelijk over nagedacht. En zoals H.Huisjes al vroeg: Waar kan ik de cd kopen? Ik doe ook niet aan I tunes...

  5. #15

    Standaard

    Hi
    100% eens met Barno: Dat er nu zoveel mooie manieren zijn om je band/het smoel van je band naar voren te schuiven wil nog niet zeggen dat dat veel gebeurt. Hier wel. Fraai!

    Welke muziek ik er in meen te horen is niet zo interessant, ik hoor ook een zeer volwassen klinkende band die echt als team opereert. Petje af.

    Ik hoop dat je je touragenda op de site gaat zetten. Vroeg of laat ben ik er dan een keertje bij. Te herkennen aan die brede grijns op mijn kop.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Gus, die agenda staat onder de link "Dates".

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.793

    Standaard

    We wachten nog op een levering uit Polen, ik verwacht dat volgende week de hardcopies binnen zijn. Bestellen kan dan via een link op de site bij Dying Giraffe Records. Ik laat't jullie weten.

    Moeilijke met dit soort dingen -eigen muziek- zijn de afwegingen over wat wel, wat niet. Muziek is prio 1, dat horen jullie gelukkig ook. De verpakking is een lastiger verhaal. Iig ontkom je er niet aan om er om zijn minst over na te denken, en met wat ambities: er 'iets' mee te doen. Niks subjectiever dan muziek en de beleving van alles. Wij doen ons best en waarderen het als dat gezien wordt en hopelijk leidt tot wat leuke optredens e.d.

    Recensie van 3v12 over de release is weer een duidelijk voorbeeld van bovenstaande. Je doet 't nooit goed.
    Persoonlijk moet ik leren dat los te laten.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ach ja, ik begin me onderhand al af te vragen of sommige mensen van 3voor12 uberhaupt wel enigszins gevoel en begrip voor muziek hebben.
    Ik begrijp de connectie met Death Cab For Cutie wel, met name ook in de stem en uitstraling van de zanger, maar jullie muziek is veel gelaagder, intiemer en explosiever tegelijk en ik vind de zang ook veel meer emotie weergeven, dat sommige mensen dat dan niet horen, tja.
    Laatst gewijzigd door Tristan; 15 april 2012 om 23:14

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Gus, die agenda staat onder de link "Dates".

    Hi
    Dank je wel. Rustig lezen is ook een kunst.
    Zal me vast nog wel eens gebeuren. Maar dan kan ik niet zeggen dat je me niet hebt gewaarschuwd!
    Thanks.
    Vriendelijke groet, Gus

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Prachtig!!! Zit er ook wat Mellotron onder? (1:50s)
    Mooi gebruik gemaakt van extra geluidjes, zonder het basic bandgeluid in de weg te zitten. Serene zang, welke overeind blijft in het middenstuk. Gefeliciteerd met dit stukje fraais.
    You can't be a vet. You rock too much.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top