Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Dat is natuurlijk ook een optie, maar dan stuur je dus in feite wel een ongebalanceerd signaal naar de FOH..

  2. #12

    Standaard

    ok, ik heb xlr splitter nog even goed doorgemeten en ik ben tot de conclusie gekomen dat per kanaal de main out inderdaad volledige gescheiden is van de input. Als daar dus phantom power op staat komt die niet in mn Digitech.. dan denk ik toch dat dit de beste oplossing is

    ik zit nu alleen wel met het volgende probleem.. als ik de MIDI-out van mn digitech aansluit op de MIDI-in van mn ENGL SE krijg ik weer een ground loop the search continues..

  3. #13

    Standaard

    ook opgelost.. heb de midi kabel aangesloten met een telescoping shield en de brom is weg

    (uitleg)

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Goed zo, lichte aardlus dus?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wizzie1982 Bekijk bericht
    Dat is natuurlijk ook een optie, maar dan stuur je dus in feite wel een ongebalanceerd signaal naar de FOH..
    Je stuurt weldegelijk een gebalanceerd signaal naar de FOH, echter zonder ground. Die ground krijgt 'ie van de FOH toch wel weer.

    Edit: in feite hetzelfde als telescoping shielding.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2003
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.407

    Standaard

    Ga je zo geen problemen krijgen met spanningsverschillen tussen bijvoorbeeld je gitaar en een microfoon waar je met je mond tegenaan staat? (en kent Mischa z'n gitaar partijtjes al? :P )

  7. #17

    Standaard

    haha nee die spanningsverschillen op mn gitaar heb ik geen last van, ik speel live altijd draadloos

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top