Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Guild GAD serie

  1. #1

    Standaard Guild GAD serie

    Een tijdje terug probeerde ik uit pure nieuwsgierigheid een Guild uit de GAD serie, de lijn die in China wordt gemaakt. Welk type het precies was ben ik vergeten, maar het was een dreadnought. Ik weet dat Eastman heeft bewezen dat er hele goede gitaren in China gemaakt worden, alleen de Chinese Guild die ik bespeelde vond ik zwaar tegenvallen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met Chinese Guilds. Graag hoor ik met welk type je ervaring hebt.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Gisteren nog op een Chinese Guild GAD-M20 gespeeld, als afwisseling met een 1964 Gibson LG-1, en dat was een sublieme gitaar. Misschien had jij een maandagochtend model, of hou je er gewoon niet van. Wat vond jij er niet goed aan?


    Vanmiddag was er hier iemand met een Amerikaanse Guild F30-R, en die chinese guild had dezelfde afwerkingsgraad (alleen dan in polyurethaanlak ipv nitro)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3

    Standaard

    Twee jaar geleden nog een radio-tourtje gedaan met een Chinese GAD van Guild. Werd uit de winkel ook wel perfect afgesteld (gitaar was toen niet van mij) en was er erg over te spreken, dread met cutaway en element. Zeker gezien de prijs beter dan mijn eigen Yamaha Compass 8 serie vond ik, toen qua geluid.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top