Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 45 van 57 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 441 t/m 450 van 564
  1. #441

    Standaard

    Bij het horen van een plaat van de Stones, heb ik een getergde middelbare man met buik horen roepen dat HIJ toch zeker wel wist hoe je een plaat moest opnemen.
    Hij had tenslotte jarenlange ervaring met Ronnie Tober, Corry Brokken etc.
    Of het Jacky Bulterman was? Ik zou het niet meer weten.
    Die zelfingenomenheid heeft ons heel lang achtervolgd. Er zijn een aantal heel goede live opnames uit 68/69, maar deze ‘registratie’ is toch wel een beetje de bodem van de pan.
    En bij Aretha nog wel.
    Wat mij nog het meest bezighoudt is dat dit kennelijk bewaard is gebleven, maar dat het complete oeuvre van Annie Schmidt en een pracht NL TV optreden van Jimi Hendrix zijn gewist.
    Ja, I know, ampx was renteduur.

    https://youtu.be/a3LLdXAe3qQ

    Benieuwd wat jullie ervan vinden. Aan de dame ligt het niet.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  2. #442

  3. #443
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lekker concert ! Zit nu in het zonnetje biertje erbij voor de stacaravan te genieten.
    Die knakker met die les Paul vind ik stiekem een lekkerdere sound, spel en feel hebben dan Mike Stern. Raak gauw verveeld door dat chorus soundje van hem. Ook te weinig variatie in zn spel.
    Verder echt een top concertje ! Heb zwaar genoten 👌

  4. #444
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Oef! Lekker!

    Met name de band is echt vette shit.... met het eerste nummer voorop. Maar tussendoor....... Stern doet al 30 jaar heel goed steeds hetzelfde en daar ben ik wel op uitgekeken. Zijn eerste, door Metheny geïnspireerde nummer zie ik dan als een mislukte poging tot wat anders. Jammer hoor, ik heb Stern altijd erg gewaardeerd om met name zijn energie. Veel klinkt als vingeroefeningen met een SPX-90 detune.

  5. #445
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Met name de band is echt vette shit.... met het eerste nummer voorop. Maar tussendoor....... Stern doet al 30 jaar heel goed steeds hetzelfde en daar ben ik wel op uitgekeken. Zijn eerste, door Metheny geïnspireerde nummer zie ik dan als een mislukte poging tot wat anders. Jammer hoor, ik heb Stern altijd erg gewaardeerd om met name zijn energie. Veel klinkt als vingeroefeningen met een SPX-90 detune.
    Ik ken Stern uiteraard maar niet heel goed. Niet goed genoeg om op uitgekeken te zijn dus luister best met frisse oren naar hem hier en vind t heerlijk als geheel inclusief de heer Stern

  6. #446
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik ken Stern uiteraard maar niet heel goed. Niet goed genoeg om op uitgekeken te zijn dus luister best met frisse oren naar hem hier en vind t heerlijk als geheel inclusief de heer Stern
    Ik ken 'm behoorlijk goed. qua vaak live gezien, soms gesproken en....veel lui die hem kopieerden (vaak lui die niets in de muziekwereld gepresteerd hebben)...... maar ik heb destijds nog een paar LP's van 'm aangeschaft.

  7. #447
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik ken 'm behoorlijk goed. qua vaak live gezien, soms gesproken en....veel lui die hem kopieerden (vaak lui die niets in de muziekwereld gepresteerd hebben)...... maar ik heb destijds nog een paar LP's van 'm aangeschaft.
    Jij bent best ook een fusion head stiekem. Ik zal t niet verder vertellen.

  8. #448
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Jij bent best ook een fusion head stiekem. Ik zal t niet verder vertellen.
    Ik ken ze, heb ze bijna allemaal gezien en ontmoet..... van Scofield tot Holdsworth, Tania Maria, Scott Henderson, Jean Luc Ponti, Brand X, Weather Report, Billy Cobham, etc..... en nog een behoorlijke hoeveelheid Punk en New Wave.

  9. #449
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Nooit geweten dat dit rariteitencabinet concerten gaf. Niet dat ik erbij had willen zijn, maar toch...

    "Meten is weten, gissen is missen"

  10. #450
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Mijn favoriete surfband: The Surf Coasters uit Japan.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top