Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 57 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 564
  1. #261
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    alle Grant Green fans springen nu een gat in de lucht ! sinds kort zowaar een volledig live concert van the master op yt!!


  2. #262
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Bijzonder, nauwelijks live footage te vinden. Thanks.

    Ook veel plezier beleefd aan, early Faces. Lekker huiskamer droog. Het klinkt toch beter zonder al die delays en reverbs, meer organischer & onderbuik.

    Laatst gewijzigd door Pepe; 27 november 2014 om 17:36
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #263
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Bijzonder, nauwelijks live footage te vinden. Thanks.

    Ook veel plezier beleefd aan, early Faces. Lekker huiskamer droog. Het klinkt toch beter zonder al die delays en reverbs, meer organischer & onderbuik.

    ik heb onlangs naar aanleiding van een youtube tripje Faces de autobio van Rod Stewart gelezen. en ook wel omdat foot loose and fancy free altijd beetje fetish plaat van me is geweest. aanrader, die bio. erg grappig ook.

  4. #264

    Standaard



    Bootleg zonder beeld. Wel behoorlijk geluid, zeker voor een publieksopname. Publiek commentarieert wel gelijk als Giovanni d'Agricultura een foutje maakt...

  5. #265
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Mooi Harald, ben een enorme Focus fan. Ook leuk die stemmetjes er doorheen...
    Maar het lijkt net of de gitaar niet goed gestemd is en er net ietsje naast staat?
    Of ligt het aan mijn gehoor......
    (zit Jan ook op dit forum?, dan kan hij zelf reageren... )
    Laatst gewijzigd door woldhek; 10 december 2014 om 11:18

  6. #266
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Zo zonder beeld hoor ik eigenlijk best wel wat overeenkomsten met Jeff Beck uit die tijd maar misschien komt dat omdat er verder weinig gitaristen zijn die in deze tak van sport -het freaky jazzrock/blues idioom- werkzaam zijn.

    Bashung met op gitaar een van mijn favo sixshooters Yan Pechin.

    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door woldhek Bekijk bericht
    Mooi Harald, ben een enorme Focus fan. Ook leuk die stemmetjes er doorheen...
    Maar het lijkt net of de gitaar niet goed gestemd is en er net ietsje naast staat?
    Of ligt het aan mijn gehoor......
    (zit Jan ook op dit forum?, dan kan hij zelf reageren... )
    Een reactie van Jan... zou wel eens grappig kunnen zijn. Stemming... het stoort me niet, maar soms lijkt een nootje er net onder te hangen. Ze waren ook gek op Leslie kasten, dat helpt ook niet echt wat dat betreft. En stemapparaatje onder je voet had je ook nog niet, als je ze toen überhaupt al had. Kijk naar old school gitaristen. Die zie je vaak midden in een solo even een draai aan een mechaniek geven...

    Inmiddels iets verder aan het luisteren. Jan mag dan soms even een steek laten vallen, maar daar tussenin gebeuren geweldige dingen. Dat heb ik honderdduizend keer liever dan iemand die live foutloos de plaat na speelt.

  8. #268
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Fouten... geen omelet zonder een ei te breken.
    Ik las ooit een interview dat Al Dimeola gaf na een concert en ik weet niet wat de vraag was maar het zal iets kritisch geweest zijn want hij regeerde nogal pissig met ".. maar heb jij vanavond ook maar 1 foute noot gehoord dan?"

    Dat vond ik vrij bezopen antwoord en sindsdien luister ik vooral op die manier na hem, waar maakt ie een foutje.
    Dat krijg je er van.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #269

    Standaard

    That'll teach him Muziek, ook al speel je zonder fout, dat betekend nog niet dat het goed is... en soms is iets met fouten, ondanks die fouten (en een enkele keer zelfs dank zij) ronduit brilliant.

    Waar is nu mijn post met Live at the Rainbow gebleven trouwens? Valt me de laatste dagen vaker op dat dingen ineens verdwijnen.


  10. #270

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top