Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 57 EersteEerste ... 414950515253 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 564
  1. #501
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Haha jah dan hadden we echt een discussie wie het beste cassettedeck had, die ging dan mee naar waar we keken. Vaak laat in de avond of 's nachts. Ik heb er van alles gezien, Gary Moore, Al Jarreau, J. Geils band, Little Feat, Ten Years After, SRV, ELO, Lynyrd Skynyrd, Mother's Finest, etc. Police live in de Vliegermolen gezien (Veronica's Countdown) en J. Geils in het voorprogramma van de Stones in de Kuip.

  2. #502

  3. #503
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard


  4. #504

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Haha jah dan hadden we echt een discussie wie het beste cassettedeck had, die ging dan mee naar waar we keken. Vaak laat in de avond of 's nachts. Ik heb er van alles gezien, Gary Moore, Al Jarreau, J. Geils band, Little Feat, Ten Years After, SRV, ELO, Lynyrd Skynyrd, Mother's Finest, etc. Police live in de Vliegermolen gezien (Veronica's Countdown) en J. Geils in het voorprogramma van de Stones in de Kuip.
    The Who, met Townsend met allemaal op het oog identieke teles waar verschillende nummers op stonden. ZZ Top kan ik me als één van de eersten herinneren die ik live op tv gekeken heb. En idd. cassette mee laten lopen. Police, Joe Jackson, maar ook heel veel dat je hier in Nederland nooit te zien kreeg. Bij de Loreley festivals ook heel veel leuks gezien. U2 in hun jonge jaren, het eerste Europese optreden van RHCP, Stevie Ray Vaughan, Rory Gallagher, David Lindley... en ze hadden ook nog Ohne Filter dat wat meer op fusion gericht was, met bv. Dixie Dregs. Soms heel goede jazz op TV, zoals een jonge Pat Metheny band (en dan gewoon het hele concert)

    Veronica heeft het idd. een jaartje of iets langer hier geprobeerd, maar dat was toch op één of andere manier minder.

  5. #505

  6. #506
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    The late great Andy Gill en zijn band.
    Bedankt voor je muziek en toewijding.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  7. #507
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    O wauw! Het album 'Troublegum' integraal gespeeld, een van mijn favoriete albums van de jaren '90.


  8. #508
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Doobie Brothers op hun hoogtepunt.


  9. #509

  10. #510
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Haha jah dan hadden we echt een discussie wie het beste cassettedeck had, die ging dan mee naar waar we keken. Vaak laat in de avond of 's nachts. Ik heb er van alles gezien, Gary Moore, Al Jarreau, J. Geils band, Little Feat, Ten Years After, SRV, ELO, Lynyrd Skynyrd, Mother's Finest, etc. Police live in de Vliegermolen gezien (Veronica's Countdown) en J. Geils in het voorprogramma van de Stones in de Kuip.
    Heeee daar was ik ook, 1984 toch?
    Met m'n kleine broertje, die had ik een kaartje kado gedaan voor z'n zestiende verjaardag.
    J.Geils was top, we waren al kapot voordat de Stones het podium op kwamen.

    Heb nu dit op staan:

    Laatst gewijzigd door Midwolda; 26 april 2020 om 13:07
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top