Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Seymour Duncan, een meer esthetische oplossing

    Hey,

    ik ben van mening dat de seymour duncan humbucker pickups zoals de '59 modellen enorm lelijk zijn (je weet wel, de twee zwarte singlecoils naast elkaar). Ik wil mijn oude epiphone (sg g-400) een beetje upgraden door er seymour duncan's in te plaatsen, maar ik vind het uitzicht gewoon afzichtelijk. Dit kan een heel domme vraag zijn, maar kan dit opgelost worden door zo'n zilveren plakje er bovenop te installeren? Of kan ik niet anders dan deze pickups in mijn epi te steken, de toon op zich is wel een hele verbetering.
    + ik vind ook dat er op dit forum een topic mag gemaakt worden met de verschillende stappen uitgelegd hoe je een pickup moet installeren in je gitaar. Kan er iemand mij een duidelijke link doorsturen, want wat ik nu vind is eHOW en Yahoo Answers en dat vertrouw ik niet echt, bedankt

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen, België
    Berichten
    269

    Standaard

    Je kan ze ook gewoon kopen met kapje over.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Sterker, ik zou bijna zeggen, je kan ze ook met een kapje kopen.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    300

    Standaard

    Daar wil ik graag aan toevoegen dat ze ook met kapje te koop zijn.

    Mocht de situatie zich voordoen dat er al pu's zonder kapje zijn aangeschaft, is 't misschien aardig om te weten dat de betreffende kapjes ook los te koop zijn. Als men de verschillende elementen (pu's en kapjes) middels wat soldeer samenvoegt, heeft men, als 't ware, pu's met kapjes.

  5. #5

    Standaard

    Oké erg bedankt Damn, dat was denk ik een noob vraag .. Sorry, nergens gezien zelfs op de site van Seymour Duncan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top