Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Daarom doen ze dit ook met kleine bedragen. Kun je vaak niet voor reizen e.d.
    Ook leuk: klant van mij wilde een antieke auto kopen. Te koop in Italie , transport werd geregeld en de auto kon worden betaald aan de transporteur. Alleen de BTW moest vooruit betaald worden i.v.m. wet en regelgeving. De transporteur bleek niet te bestaan en de foto`s bleken van een auto die in Florida gewoon nog rondreed met de wettige eigenaar er in. Die had alleen de auto op een forum gezet voor liefhebbers......... Even foto`s checken kan dus lonend zijn.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2008
    Locatie
    amstenrade
    Berichten
    659

    Standaard

    Foto's checken kan heel goed met tin eye.

    http://www.tineye.com/

    werkt goed..

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerdo Bekijk bericht
    Ook belangrijk om rekening mee te houden is dat dit soort oplichters vooral reageren op 'gezocht' advertenties of bieders op een bepaalde advertentie benaderen met het verhaal dat zij toevallig dezelfde kaartjes/producten in de verkoop hebben.
    Inderdaad. Pas op met 'gezocht' advertenties die je zelf plaatst! Ik heb al heel veel via MP gekocht en laten opsturen en dat ging altijd goed. De enige keer dat ik ben opgelicht was toen ik zo'n gezocht advertentie zelf heb geplaatst. Ik heb toen wel mijn geld terug gekregen via Paypal trouwens, en dat was niet Paypal via MP. Dus je kan je geld wel degelijk terugkrijgen als je via Paypal hebt betaald.

    Ik wordt altijd erg kwaad als ik dit lees en ook als ik naar programma's als Opgelicht kijk. Deze mensen kunnen vaak jaren lang ongestoord mensen oplichten en de politie doet nagenoeg niks. Als ze dan ooit straf krijgen is die straf een lachertje. Vervolgens gaan ze onder een andere naam weer gewoon verder met hun praktijken. Zielige mensen zijn het.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.365

    Standaard

    Balen. Maar wat (vaak) goed werkt is, voordat je aanbiedt om het geld over te maken, eerst aan te bieden dat je het komt ophalen en dat je graag een adres wilt en een afspraak. Als daar niet met allerlei vaag gedoe op gereageerd wordt, maar gewoon met een duidelijk "kom het dan en dan en daar maar halen", dan kun je er met redelijk vertrouwen vanuit gaan dat het wel safe is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Betreffende "Gezocht/gevraagd" advertenties is het inderdaad oppassen geblazen.
    Gelukkig heb ik het goed getroffen met de onderstaande gitaar.
    Communicatie was netjes, extra gevraagde foto's werden keurig toegezonden.

    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  6. #26

    Standaard

    Dit soort dingen kan ik altijd zeer slecht tegen. Ik begrijp van andere sites dat deze Dirk Jan een alias is van N. Alaoui. Iets bekendere naam, die ik in elk geval al vaker langs heb zien komen op internet.

  7. #27
    Junior Member
    Geregistreerd
    11 juni 2008
    Locatie
    termunterzijl
    Berichten
    19

    Standaard

    hopelijk gaat van de bijl(ookal is dit twee jaar oud) voor de bijl! eigenlijk belachelijk dat je je naam op marktplaats maar van tijd tot tijd kunt wijzigen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top