Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Exclamation Phostenix Guitar Wiring Library

    Via een leuke demo van een setje B&B Keystone-pickups ben ik terechtgekomen op de site van Phostenix, waarop een mooie verzameling van alternatieve schakelingen staat, met mooie overzichtelijke diagrammen. Lijkt me leuk voor mensen die het een en ander willen uitproberen, maar niet over de technische kennis (willen of kunnen?) beschikken die vereist is om zo'n schakelingen zelf te verzinnen

    EDIT : Misschien dat dit eigenlijk beter in het Pickups subforum past ?
    Laatst gewijzigd door Kakihara; 19 maart 2012 om 16:04
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2011
    Locatie
    Wormerveer
    Berichten
    363

    Standaard

    Ah vet! Electro is idd niet echt mijn sterkste punt, super handig dus deze site.
    thnx!
    d'Alm Guitars op Facebook: d'Alm Guitars

  3. #3

    Standaard

    Behoorlijk uitgebreid en informatief.
    Nu weet ik wat met 'half uit fase' wordt bedoeld en wat het condensatortje doet dat ik in sommige schakelingen tegenkom zonder dat het effect op het geluid me duidelijk was.
    En toevallig heb ik onlangs een strat met TBX-control in elkaar gezet waarbij me toen al opviel dat de claim van Fender over die constructie niet helemaal waar kon zijn; dat wordt daar volledig bevestigd, en er wordt ook nog getoond hoe je het wel helemaal zo kunt krijgen.

    Erg leuk!
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top