Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Yamaha Magicstomp

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard Yamaha Magicstomp

    Zijn er nog gebruikers van de Yamaha Magicstomp hier?

    Ik heb onlangs de software editor geinstalleerd en kan hem nu heel gemakkelijk bedienen.
    Eerlijk gezegd vind ik hem heel goed klinken, zelfs voor een 10 jaar oude processor. Er zit zeker een bepaald magie in deze stompbox. Ik vind het echt een geluidsmatige Zwitsers legermes. Er zijn zoveel parameters dat je je sound altijd wel kunt kneden als je wilt.

    Ik ben benieuwd wie hem nog meer gebruikt. Ik heb er trouwens twee (een paarse en een gouden; beide MKII).



    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 19 maart 2012 om 12:03
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #2

    Standaard

    Als jij ze alletwee hebt, kan er toch geen andere gebruiker meer zijn?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Valt wel mee, hoor. Allan Holdsworth heeft er ook nog een paar in zijn live setup.

    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  4. #4

    Standaard

    Precies, jij hebt de andere twee.

    Ik ken ze niet maar wel een van de grote broers, de ag stomp. Was een te gek ding, maar ik heb hem wel verkocht uiteindelijk.

    Ik heb de magic overwogen als backup, maar daar is het nooit van gekomen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2010
    Locatie
    Tilburg, Noord-Brabant
    Berichten
    2.575

    Standaard

    Ik heb er een paar jaar geleden een geprobeerd en ik moet helaas toegeven dat ik hem een van de slechtste units vond die ik had geprobeerd. In mijn eigen viel er veel te tweaken, klopt, maar 90% van wat er uit te halen viel was voor mij echt niet boeiend.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Locatie
    Katendrecht
    Berichten
    2.091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Ik heb er een paar jaar geleden een geprobeerd en ik moet helaas toegeven dat ik hem een van de slechtste units vond die ik had geprobeerd. In mijn eigen viel er veel te tweaken, klopt, maar 90% van wat er uit te halen viel was voor mij echt niet boeiend.
    ook een beetje mijn ervaring, erg prettige sounds als achtergrond, maar niet boeiend (genoeg).
    Ik vind overigens wel dat het bijzonder veelzijdige doosjes zijn, die prima mee kunnen komen met de Digitech'ies, en GT-series van Boss..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Valt wel mee, hoor. Allan Holdsworth heeft er ook nog een paar in zijn live setup.

    Ik weet niet of AH ze nog gebruikt. Ik heb zelf de Yamaha UD stomp, zeer uitgebreide delay, die 8 delays tegelijk kan produceren. Klinkt erg goed. Is ook samen met AH ontwikkeld en hij gebruik(te?) er twee.

  8. #8
    Junior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2008
    Locatie
    Westdorpe
    Berichten
    2

    Standaard Magic Stomp

    Ik ben op zoek naar een magic stomp voor gitaar. Wie heeft er 1 die in goede conditie is ?? laat maar horen..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top