Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 21 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 207

Discussie: Nostrat

  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    thx all

    Het is nu wachten op de hardware.
    Komt een Fender vintage trem/brug op. Fender 57 strat setje pups en Tonepros kluson type tuners. witte pupcover en knoppen enn een zwarte slideswitch.

    De kleur wordt eigenlijk bepaald door de slagplaat. Het wordt voor deze geen nitro dus ik moet het doen
    met het motip aanbod in de winkel. denk dat ik gewoon voor wit ga.

  2. #142

    Standaard

    Barno,
    Ik meld even mijn waardering voor hetgeen hier gebeurt. Ik heb het vanaf de zijlijn gevolgd en vind dat ik niet mag nalaten je een pluim te geven voor je exploraties op het gebied van vormgeving
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Ik ga niet nog es met pluimen lopen zeulen. Er zitten er onderhand al genoeg in dat gat
    Ondanks de marshmallowige afronding vind ik dit toch een minder speels model dan de overige Guttlinmodellen. Ik geloof dat het ligt aan die donkere tortoise slagplaat: in combinatie met de witte lak komt het mij streng (maar sexy) schooljuffrouw-achtig over. En ik vind dat geweldig
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  4. #144
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    thx aaron en kakihara
    Kakihara, ik herinner me van jou nog vaag een straffe barry white analogie ooit. Deze schooljuffrouw met hoornen bril die een klas hormonen doet ontsporen is ook nice
    De tort is normaal niet echt mijn ding (vanwege de gestrengheid), dit was overschot van een ander project en mss zoals je zegt prima tegengewicht tov de te speelse curves (dat witte bloesje spant net een fractie te hard in de boezem area...), zo had ik het nog niet bekeken.

  5. #145

    Standaard



    Waarom worden die plaatjes voor afdekking tremolo-veer-uitfrezing op achterzijde nooit in een speelse vorm gezaagd ? De slagplaten aan de voorzijde krijgen vaak exotische vormen en de achterkant is altijd rechthoekig.

  6. #146
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht


    Waarom worden die plaatjes voor afdekking tremolo-veer-uitfrezing op achterzijde nooit in een speelse vorm gezaagd ? De slagplaten aan de voorzijde krijgen vaak exotische vormen en de achterkant is altijd rechthoekig.
    bij een strat idd rechthoek: één reden: goedkoop in productie en montage. daarom ook niet verzonken

  7. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht
    Waarom worden die plaatjes voor afdekking tremolo-veer-uitfrezing op achterzijde nooit in een speelse vorm gezaagd ?
    Ik zou haast zeggen omdat je die na de eerste snarenwissel er toch af laat
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  8. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    bij een strat idd rechthoek: één reden: goedkoop in productie en montage. daarom ook niet verzonken
    Goedkoop is voor jou toch geen argument? Jij bent immers 6 uur bezig geweest met de slagplaat.

  9. #149
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht
    Goedkoop is voor jou toch geen argument? Jij bent immers 6 uur bezig geweest met de slagplaat.
    omdat die moest ontworpen en gemaakt worden ifv de bodyvorm. Een stratguard past echt niet

  10. #150
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht


    Waarom worden die plaatjes voor afdekking tremolo-veer-uitfrezing op achterzijde nooit in een speelse vorm gezaagd ? De slagplaten aan de voorzijde krijgen vaak exotische vormen en de achterkant is altijd rechthoekig.
    Omdat de achterkant niet interessant is qua ontwerptruukjes. Het is de achterkant, geen hond die dat ziet. De voorkant moet lekker smoelen, bij de achterkant is dat niet nodig. Plus dat de uitfrezing op de achterkant al rechthoekig is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top