Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Die schijnen idd wat gladder te zijn... Ik vind het te glibberig, maar het is wel retesnel!
    Ik denk dat ik dat wel fijn vind, want wat vrienden zaten al te klagen over het piepen met een slide.

  2. #52

    Standaard

    Heb mijn snaren gisteren vervangen en ben nu wel van mening dat ik ze vaker moet vervangen. Klinkt veel beter, sprankelend, alsof ik met een delay speel. Heerlijk.
    it's better to burn out than to fade away

  3. #53

    Standaard

    hebben jullie ook dat als jullie op je steelstring gewone d'adario's zetten. ze na een dag of 2 meteen flink dof klinken? speel nu een tijdje op elixirs, en daar is dat gelukkig niet meer. wel vreemd..

  4. #54
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitar GoD Bekijk bericht
    hebben jullie ook dat als jullie op je steelstring gewone d'adario's zetten. ze na een dag of 2 meteen flink dof klinken? speel nu een tijdje op elixirs, en daar is dat gelukkig niet meer. wel vreemd..
    Ja, maar je kunt niet gewone snaren met gecoate snaren als Elixirs vergelijken. Vooral als je wat vochtige handen hebt kan dat na een paar dagen al een dramatisch effect hebben. Dat gezegd hebbende, hebben d'Addario's inderdaad nogal eens een wat snelle verandering in klank in het begin. Ik had laatst ook eens gecoate d'Addario's geprobeerd, en ook die vind ik sneller achteruit gaan dan Elixirs.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top