Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Ik heb het gisteren eens geprobeerd met de pull deep aan, maar dat was geen succes. Veel te veel resonantie in het laag wat de rest compleet in de weg zat (op de V30's boven in de speakerkast, de EVM's onderin konden het wat beter aan) Met de pull deep uit snijdt hij veel beter door de mix en met de bas op 0,5 en de master een beetje open en een beetje meer op de EQ heb je meer dan genoeg bas zonder dat het boomy wordt.

    Ik heb ook de eerste volumeknop iets harder gezet, dat icm de treble shift geeft een fijne distortion, iets meer gain en wat minder stug maar nog altijd met veel punch.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    ik zal ook eens gaan spelen met die pull deep. ik gebruik 'm zelf graag icm een strat over de eerste twee kanalen. geeft 'm een beetje een fender-style sag in het laag, wat ik te gek vind voor wat cleaner werk. kan daar zeer goed mee uit de voeten, maar goed... ik gebruik m'n mk3 eigenlijk alleen voor clean of een beetje een randje.

  3. #13

    Standaard

    Goed punt, ik gebruik hem voor 99% op lead, en al helemaal niet met een strat. Op clean heb ik het niet eens getest gisteren en R2 gebruik ik uberhaupt niet, maar daarvoor zou het best eens goed kunnen werken.

    De settings voor nu:

    Laatst gewijzigd door interessander; 18 maart 2012 om 15:14
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice


  4. #14

    Standaard

    Een 4 x 12 kast met 2 EV en 2 V30 speakers is ook weer heel wat anders dan de open back combo met een 1 x 12 EV die ik heb. Dat zal ook wat uitmaken. Mooi toch dat ie zo veelzijdig is!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Ik scoopte de lage frequenties altijd een beetje met de deep switch aan, anders was het laag al helemaal niet meer te houden.

    @Orpheo: jij gebruikt de mark III nou juist voor dat gene waar ik hem de deur uit heb gedaan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    klopt maar ik gebruik 'm soms ook voor high gain, en ook vaak voor clean. voor mij is 't de beste mark die ik tot nu toe in handen heb gehad, en voor mij werkt ie voorlopig uitstekend. volgend jaar komt m'n glaswerks amp, en die zal dan deze amp 'vervangen'. sprankelender, smoother in zijn clean, crunch en distortion. maar goed, die dingen zijn ook 'maar' 3500$.

    Ik heb wat getest maar ik vind die deepswitch juist tof. ik heb 'm uitgetrokken, bas onder de 1, en dat werkt voor mij uitstekend.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top