Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 125
  1. #101

    Standaard

    Deze JCM kan het helaas niet worden, want het moet ook mogelijk zijn om hem makkelijk te kunnen meenemen. Ondertussen ben ik ook naar de Hughes en Kettner Tubemeister en de Vox Lil'Night Train aan het kijken.

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesss Bekijk bericht
    Deze JCM kan het helaas niet worden, want het moet ook mogelijk zijn om hem makkelijk te kunnen meenemen. Ondertussen ben ik ook naar de Hughes en Kettner Tubemeister en de Vox Lil'Night Train aan het kijken.
    *facepalm* wanneer lees jij nou eens stuk eigenwijs!?
    je vraagt ons om advies maar blijft toch je eigen weg gaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0rollo0o
    +1.. kost 100 euro meer 2e hands en dan heb je echt een 80's rock legend in huis inplaats van een budget ampje van marshall. Zo groot valt wel mee je heb er 1x12 combo versies van, en die zijn echt wel voor 400 euro te vinden.









    jcm 800 combo 1x12, als dat nog te klein is ga dan maar voor een ms2

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    trouwens misschien is het beter om nu een toppic in de amp catogorie te gaan plaatsen (of niet?)

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Of gewoon op slot gooien. Hij luistert toch niet naar adviezen
    Gibson, what else...?

  5. #105

    Standaard

    Natuurlijk lees ik alles.

    Ik vind hem net iets te groot, maar ik zal in real life ff bekijken en testen en dan kan ik pas een keuze maken.

    Ik neem alle adviezen in acht, maar het blijven wel adviezen. Uiteindelijke beslissing zal op basis van mijn smaak worden gemaakt. Ik hoop dat het nu een keer duidelijk is.

    Van mij mag ik naar de versterkercatogorie & op slot mag ook.

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesss Bekijk bericht

    Uiteindelijke beslissing zal op basis van mijn smaak worden gemaakt. Ik hoop dat het nu een keer duidelijk is.
    heb je dit gekopieerd uit een ander toppic van een reactie van iemand anders?? volgens mij was jij de gene die vragen stelde als: welke pickup klinkt het beste etc.
    je kreeg toen antwoorden als: dat is puur smaak afhankelijk.

    over smaak valt niet te twisten, maar je stelt zelf zulke stomme vragen en komt nu ineens met zo'n wijs antwoord? dus eigenlijk is het helemaal nog niet duidelijk en nooit geweest, wie ben jij. wie ben ik? waar ben ik? speel ik gitaar? ik snap er nu werkelijk geen reet meer van. @@

    cheers!!

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    je gaf zelf aan dat je voor een marshall sound zou willen gaan, waarom dan nu ineens een h&k of een VOX!!???

    boeie kom je zelf we achter als je ze test xD

  8. #108

    Standaard

    Je hebt gelijk.

    ..

    Op grond van YT-filpmjes klinken die ook wel goed en ze bevatten alles wat ik zoek in een amp. Maar dat is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar, dus ik kan er nog niets over zeggen totdat ik heb getest.

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    1.194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesss Bekijk bericht
    Je hebt gelijk.

    ..

    Op grond van YT-filpmjes klinken die ook wel goed en ze bevatten alles wat ik zoek in een amp. Maar dat is natuurlijk niet helemaal betrouwbaar, dus ik kan er nog niets over zeggen totdat ik heb getest.
    Ik denk dat je gewoon door de gas van alles leuk vind. maar je gaf aan op het begin dat je ultieme amp voor je huidige situatie een marshall jmp1 was. alleen die dingen zijn tiefus duur, zelfs bijna zo duur dat je voor het geld bijna een "echte" plexi of zo hebt. daarom denk ik (en andere) dat een jcm 800 voor jou huidige situatie ons het beste lijkt; compact, wereldse sound, duurzaam en het is een marshall.

    de vraag is natuurlijk ook: hoe lang ben je van plan de amp in de huidige situatie te gebruiken; ga je misschien binnenkort verhuizen? of vind je vriendin die grote kast ookal lang aan vervaning toe. dan zou ik zeggen pas je amp daar niet op aan.

    en tja eenvoudig vervoeren... het is maar wat je eenvoudig vind. Voor te repeteren/ jammen gooi ik ook altijd een marshall 4x12 + head + gitaarkoffer in de auto en neem dan vaak ook nog een tas mee met kabels en pedalen (bij gebrek aan een case daarvoor). Ik heb er nooit problemen mee (gehad) om dit te doen. maar ik geef toe dat een combo wel practischer is.

    en dat bureau van je kan echt nog wel een paar centimeter opzij voor een amp

    mag ik vragen of je van het anti 2ehands standpunt af bent? want het heeft echt alleen maar voordelen.
    Laatst gewijzigd door B-stone; 22 maart 2012 om 13:02

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesss Bekijk bericht
    Deze JCM kan het helaas niet worden, want het moet ook mogelijk zijn om hem makkelijk te kunnen meenemen. Ondertussen ben ik ook naar de Hughes en Kettner Tubemeister en de Vox Lil'Night Train aan het kijken.
    Dan moet je alsnog minimaal een 1x12 cabinet meenemen, zelfde verhaal als JCM800 1x12 combo dus.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top