Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Nou, heb 'm binnen, wat zijn ze snel daar bij Thomann, zeg! Zondagavond laat besteld en hij kwam om half 6 vandaag binnen.. Eerste indruk: Goede bespeelbaarheid, vrij goede sustain, actie staat lekker afgesteld, maar kan nog iets lager..

    Afwerking is redelijk, alleen het klankgat is wat minder, de kleuren van de burst zitten allover en is niet gepolijst.. fretjes zijn goed.

    Hij klinkt wel wat modderig, maar heeft een vol geluid, mis alleen wat sprankel, er zit weinig hoog in.. Zal wat andere snaren proberen om te kijken of het daarmee verbetert. En hij moet nog ingespeeld worden natuurlijk..

    Al met al voor die €66 inclusief verzendkosten is het een leuk gitaartje en prima geschikt om mee te nemen op de kampeertripjes.. Ik ben tevree! Nog bedankt voor de suggestie, Gerth!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    @Rizz, wat heb je nou precies gekocht? Die Squier 105?
    Is je klankgat ook zo rafelig uitgezaagd? Dat was nl. mijn reden om 'm te laten hangen....Voor de rest vond ik 'm best goed klinken.
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fastfolkert Bekijk bericht
    @Rizz, wat heb je nou precies gekocht? Die Squier 105?
    Is je klankgat ook zo rafelig uitgezaagd? Dat was nl. mijn reden om 'm te laten hangen....Voor de rest vond ik 'm best goed klinken.
    Die ja.. Er zit alleen wat ongepolijste lak aan de binnenrand en er zit hier en daar wat.. Het is geen perfect afgewerkt gitaar, maar dat verwacht ik ook niet voor dat geld.. Ik denk dat die ji vast hebt gehad, wel heel slecht was! En idd, hij klinkt zeker niet slecht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #14

    Standaard

    Blij te horen dat mijn suggestie mensen blij heeft gemaakt!

    Had ik geen linkepoot geweest had ik dezelfde besteld, maar mijn Richwoodje moet in die prijsklasse (het uiterste minimum dus ) gelukkig toch wel niet onderdoen.

    Maar mijn zoon is nog steeds dolgelukkig met de Squier; voor die prijs zeker het ideale instapgitaartje voor de eerste akoestische belevenissen (de electrische Pacifica staat er sindsdien nogal ongebruikt bij... ).

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerth Bekijk bericht
    Maar mijn zoon is nog steeds dolgelukkig met de Squier; voor die prijs zeker het ideale instapgitaartje voor de eerste akoestische belevenissen (de electrische Pacifica staat er sindsdien nogal ongebruikt bij... ).
    Ha, herkenbaar. Bij mijn jongste staat de electrische Ibanez starterkit er ook ongebruikt bij sinds hij 2 weken geleden een 12 jaar oude Cort Earth 100 van mij kreeg.......

    Nu nog een goedkope/kampvuurgitaar voor mijn oudste scoren.....Zag net de Squier voor 58 bij Rockpalace, incl verzenden.....toch maar doen dan?
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Waarom niet? En istie echt slecht, stuur je 'm weer terug, en vraag je om een nieuwe... Maar dat verwacht ik niet... En is je zoon net zo kritisch als jij? (geen aanval, hoor) Of zal hij sneller tevreden zijn, omdat hij uberhaupt een nieuwe gitaar heeft?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    En is je zoon net zo kritisch als jij? (geen aanval, hoor) Of zal hij sneller tevreden zijn, omdat hij uberhaupt een nieuwe gitaar heeft?
    Goed punt. Nee, mijn zoon is niet kritisch, maar ik ben zelf nogal een mierenn#$#%r wat dat betreft. Ook bij een gitaar voor 6 tientjes.

    Die Cort die ik 2 weken geleden kocht, was 12j oud en had een paar gebuikssporen. Dat kan me dan weer niet schelen....
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top