Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 45 van 45
  1. #41

    Standaard

    Gefeliciteerd!
    Ik heb net mijn zelf gebouwde slope shoulder AJ besnaard en ik moet zeggen dat de vorm me goed bevalt. In ieder geval wat comfortabeler op de bank dan mijn Martins.
    Martin D-18V - Guild JF-30 12 - Northernlake OM/D (zelfbouw) - Northernlake Advanced Jumbo (zelfbouw)

  2. #42

    Standaard

    Gefeliciteerd, goede keuze! Verrassend dat er bij jou standaard Elixers opzaten, weet je het zeker? Niet de nieuwe 80/20 snaren die tegenwoordig vanuit de fabriek geleverd worden? De factory strings zijn een beetje een mysterie. Van een Gibson medewerker heb ik begrepen dat ze een eigen string gebruiken (niet de masterbilts) gelijkend op de d'addario exp11. Deze heb ik dan ook op mijn j45 zitten.

    Ter info veel plezier.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aragorn Bekijk bericht
    Gefeliciteerd, goede keuze! Verrassend dat er bij jou standaard Elixers opzaten, weet je het zeker? Niet de nieuwe 80/20 snaren die tegenwoordig vanuit de fabriek geleverd worden? De factory strings zijn een beetje een mysterie. Van een Gibson medewerker heb ik begrepen dat ze een eigen string gebruiken (niet de masterbilts) gelijkend op de d'addario exp11. Deze heb ik dan ook op mijn j45 zitten.

    Ter info veel plezier.
    Standaard zat er gew

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Standaard zat er gewoon Gibson meuk op. Ik heb 'm ook met die Gibson meuk getest. De laatste keer dat ik er kwam klonk de gitaar (in mijn oren althans) heel anders. En toen bleek dat ze er andere snaren op hadden gelegd. Kan een verkooppraatje zijn geweest, maar ik hoorde het verschil eerder dan hij de opmerking kon maken.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Toch nog even over die straplock: Ik wist dat ik ergens nog zo'n ding had liggen en vanochtend kwam ik 'm tegen.. Het gat wordt erg klein, dus misschien toch een oplossing?

    Open:



    Dicht:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top