Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: G-Major

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Locatie
    Kirchroa
    Berichten
    148

    Standaard G-Major

    Hallo

    Ik heb een vraagje betreffende de aansluiting van midi.
    Ik ben in het bezit van een Voodu Valve pre-amp, een G-major en Velocity 100 eindversterker.
    Nou wil de Voodu en de G-major aansturen via een Behringer FCB1010 vloerbord.
    Dit wil ik "voorlopig" doen door de effecten los aan te sturen.

    De Voodu heb ik al op de knoppen 1 t/m 5 ingesteld om een akoestische sound, clean, crunch, overdrive en een metal sound te krijgen. Dit werkt ook perfect.
    Op 6 t/m 10 wil ik effecten zetten, maar deze krijg ik totaal niet ingesteld.
    Als ik op bijv knop 6 druk van de Behringer dan schakelt hij gewoon de Voodu door en niet de G-major.

    Kan iemand me vertellen wat ik hier fout doe en hoe ik het precies moet instellen?

    Bij voorbaat dank!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 juni 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.089

    Standaard

    Lees eerst even goed de Midi Faq door.
    Je hebt ook de Uno chip nodig voor de behringer, hierdoor kun je 6 - 10 gebruiken als effect on/off schakelaars.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Locatie
    Kirchroa
    Berichten
    148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluegate Bekijk bericht
    Lees eerst even goed de Midi Faq door.
    Je hebt ook de Uno chip nodig voor de behringer, hierdoor kun je 6 - 10 gebruiken als effect on/off schakelaars.
    Ja, ik zag de Midi Faq pas nadat ik de vraag had gesteld. In ieder geval bedankt!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Het KAN ook zonder UNO chip. Alleen dan werken de LEDs niet zoals je zou willen (stel , je kiest patch 2 op je voodoo, en daarna schakel je met knop 7 een effect in op je G-Major, dan blijft alleen het LEDJE van knop 7 branden).

    Uno upgrade is makkelijk en voegt veel functionaliteit toe. Aanrader voor iedereen met een FCB: www.ossandust.be

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top