Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 50
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    30 gitaren? Waar speel je op? Welke neem je steeds mee?

  2. #12

    Standaard

    Hoepel op met je kutafkortingen zeg.
    Gefeliciteerd met je gitaren. Nu nog een band.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Mooie gitaren, al blijf ik Les Pauls met een geschroefde hals er wel cheap uit zien...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Zit tussen je oren dan, niet?

    Ik blijf geschroefd het beste vinden. Minder sustain, organischer geluid, vettere aanslag, bruter geluid.

    MS

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    En nu, de ATBHNGD...

    iemand daagde me uit te bieden op dit beest:











    Heb ik gedaan, en ik won... quanta costa? 830 euro inclusief verzenden en belasting... wie een gibson kent met zo'n quilttop voor dat bedrag, met een wenge hals en ebben toets, mag me bellen

    dus al met al, met deze gitaar zit ik op nummer 30. gaat hard opeens. Dit jaar al 3 nieuwe gitaren, vorig jaar kwam ik op de 9 (tenzij ik ergens de tel kwijt ben geraakt!).
    Mijn hemel, wat een lelijkerd, had zo een Cheapo chinese ripp-off kunnen zijn, in mijn ogen.
    Wanneer gaat Warmoth een een keertje een eigen ontwerp headstock op die Les Paul halzen zetten.
    Na het zien van deze foto's kon ik wel gelijk goed naar de WC.

    Overigens zijn de mechanieken niet mooi geplaatst, als ik zo naar de lijn kijk, die de snaren volgen over de headstock.

    De eerste LP die je postte in dit topic vond ik wel ok, maar deze vind ik een misbaksel.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2008
    Locatie
    Neerpelt
    Berichten
    3.793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Mooie gitaren, al blijf ik Les Pauls met een geschroefde hals er wel cheap uit zien...
    Inderdaad +1, het hoort gewoon niet op een lp ... Maar die discussie is al zo dikwijls gevoerd. Dat is hier niet aan de orde.

    Over deze gitaren: mooi houtwerk! Maar niets voor mij.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dat 'weinig sustain' argument heb ik al 100 keer ge-bust. Van de week heb ik met een formulid de hele collectie onder een tonale loep gelegd, en neckthru, bolt on of verlijmd, t maakte niks uit in sustain. Het. Archetype lespaul-geluid blijft.

    Dat t goedkoop eruit ziet: wellicht, ik zie t niet meer. Ik ervaar alleen de positieve kanten. Betere upperfret access, stabieler, sustain, meer solide laag.

    Ik snap dat quilt als overdreven ervaren wordt, kwestie van acquired taste denk ik. Ik vind t geweldig ghehe.

    Ik moet jullie, als 'doorsnee inzichtloze' gitaristen bedanken voor jullie conservationisme. Omdat niemand zijn vingers wil branden aan dit soort concepten, kan ik ze voor een prikkie opkopen!

    Zie het eens zo. Als bolt on zo slecht is, waar heeft Anderson dan een lp-kloon met bolt on necks...

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    @blademan: ik speel op waar ik zij in heb. Jij hebt toch ook niet iedere dag dezelfde onderbroek aan, of dezelfde maaltijd voor je neus?

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Zie het eens zo. Als bolt on zo slecht is, waar heeft Anderson dan een lp-kloon met bolt on necks...
    Juist! Er is één gitarist die met bolt-on speelt vs de rest van de wereld.
    Wie of wat is Anderson?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ik moet jullie, als 'doorsnee inzichtloze' gitaristen bedanken voor jullie conservationisme. Omdat niemand zijn vingers wil branden aan dit soort concepten, kan ik ze voor een prikkie opkopen!
    Als je dit nu al eens zou laten he...

    MS

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top